εσυ πως αποκαλείς την ξένη φίλη σου ?

πριν χρόνια μια Αγγλίδα που είχε φιλο Έλληνα ,μου είχε πει ότι την αποκαλούσε με το υποκοριστικό ¨βυζαρες μου «.
Ευτυχώς δεν της είχε μεταφράσει τι ακριβώς σημαίνει ,αλλά της είχε πει κάποια άλλη λέξη ( δεν θυμάμαι τι ακριβώς της είχε πει ).
Μια άλλη ,Ιταλίδα αυτή ,μουχε πει ότι είχε Έλληνα συνάδελφο που την αποκαλούσε » καυλοραπανο «
Όταν μου έλεγε την λέξη γελούσε και υπέθεσα μήπως ήξερε την αληθινή μετάφραση .
Φυσικά και αυτή ήξερε κάτι άλλο .Για αυτό το λεγε και με χαρά .
Πριν λίγους μήνες ήμουν στην Μόσχα και χρειαζόμουν ένα πιστοποιητικό γιατρού για να τρέξω σε έναν αγώνα .
Μόλις είδα την γιατρό που θα μου έκανε την εξέταση πέθανα .
Σκέφτηκα ότι αν είναι να πεθάνω ,να πεθάνω στα χέρια της .
Φυσικά που να βγει καλό το καρδιογράφημα .
Μόλις έμαθε ότι είμαι από την Ελλάδα ,χάρηκε πάρα πολύ .
Είχε Έλληνα γνωστό και είχε επισκεφτεί την χώρα μας .
Περίμενα ότι θα με ρωτήσει και αυτή ,τι σημαίνει το υποκοριστικό που θα την αποκαλούσε ο φίλος της .
Έτσι και έγινε .Την αποκαλούσε » μουνιτσα «.Της ταίριαζε απόλυτα .
Τι της λέω όμως τώρα ?
Σου χει πει τι σημαίνει ,την ρωτάω .
-Ναι φυσικά ,μωρό μου στα Ελληνικά είναι .
– αυτό ακριβώς σημαίνει ,μουνιτσα μου !

Σχολιάστε