Αρχική > Uncategorized > Ποιες από το χώρο του σινεμά μ αρέσανε πολύ.

Ποιες από το χώρο του σινεμά μ αρέσανε πολύ.

Ιανουαρίου 28, 2010 Σχολιάστε Go to comments

Εκεί περίπου στα 20 μου (1982) ήμουν ξετρελαμένος με 2 γυναίκες ηθοποιούς.

Την Νασταζια Κινσκι και την Μπρουκ Σιλντς.
Η πρώτη με ξελόγιασε με την ταινία της Cat people

και η δευτερη με την Γαλάζια Λίμνη.

Θυμάμαι ότι είχα φωτογραφίες τους παντού μέσα στο σπίτι μου.
Μετά μεγάλωσαν και τις άφησα 🙂
Μεγάλωνα όμως και εγώ,και αλλάξαν τα κριτήρια μου για τις γυναίκες.
Ετσι η Εμα Τομσον (τα απομεινάρια μιας ημέρας)πήρε την θέση τους.

Ήθελα όμως και την Γκουινεθ Παλτροου. (ερωτευμένος Σαίξπηρ)

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

