Zaz – Je veux

Ένα πολύ ωραίο τραγούδι,με Ελληνικούς υπότιτλους για να καταλάβετε τους φοβερούς στίχους που έχει.
Θεωρώ οτι είναι απο τους καλύτερους στίχους που εχω διαβάσει.

Πρωτότυπος τίτλος τραγουδιού: Je Veux (θέλω)
Lyrics:

Δώστε μου μια σουίτα στο Ritz,
δεν την θέλω

Κοσμήματα Channel,
δεν τα θέλω,

μια λιμουζίνα
– τι να την κάνω;

Δώστε μου προσωπικό
– τι να το κάνω,

μια αρχοντική έπαυλη στο Neufchatel
– δεν είναι για μένα.

Δώστε μου τον Πύργο του Άιφελ,
τι να τον κάνω;

ΡΕΦΡΕΝ

Θέλω την αγάπη, τη χαρά και την καλή διάθεση

Δεν είναι τα λεφτά σας που θα με κάνουν ευτυχισμένη

θέλω να πεθάνω με το χέρι στην καρδιά!

Πάμε μαζί να ανακαλύψουμε την ελευθερία μου,

ξεχάστε τα στερεότυπά σας,

καλωσορίσατε στην πραγματικότητά μου!

Βαρέθηκα τους καλούς σας τρόπους,
παραείναι για μένα.

Εγώ τρώω με τα χέρια,
είμαι κάπως έτσι.

Μιλάω δυνατά και ντόμπρα, συγνώμη.

Ας κόψουμε την υποκρισία,
εγώ τέλειωσα με αυτή.

Με κούρασαν τα διφορούμενα λόγια.

Κοιτάξτε με, ούτε καν σας θύμωσα.

Απλά είμαι έτσι.

Απλά είμαι έτσι.
Я хочу

Дайте мне апартаменты в Рицце – я их не хочу!
Драгоценности от Шанель – не хочу!
Дайте мне лимузин – что мне с ним делать?
Предложите мне личный штат – что мне с ним делать?
Замок в Нойшатель – это не для меня!
Предложите мне Эйфелеву Башню – ну что мне с ней делать?

Я хочу любви, радости, веселья!
Ваши деньги это не то, что сделает меня счастливой.
Я хочу умереть с чистой совестью («положа руку на сердце»).
Идёмте все вместе! Давайте познаем мою свободу!
Забудьте все ваши клише!
Добро пожаловать в мою реальность!

Я сыта по горло вашей манерностю,
Для меня это уже слишком.
Я ем руками, я такая.
Я говорю громко и, простите, прямо.
Давайте покончим с лицемерием, я вне этого!
Я устала от двусмысленных разговоров.
Но смотрите, я даже не сержусь на вас.
Я такая вот.

Я хочу любви, радости, веселья!
Ваши деньги это не то, что сделает меня счастливой
Я хочу умереть с чистой совестью.
Идёмте все вместе! Давайте познаем мою свободу!
Забудьте все ваши клише!
Добро пожаловать в мою реальность!

3 Comments

Σχολιάστε