2 επιφανείς blogger,μιλάνε στον Zouri.

Απέναντι μου έχω τους Πάνο από,«Τα μυστικά του κόλπου«και την Alex από ¨. Το Χημείο του Παρακράτους

Βρισκόμαστε σε μια αίθουσα διδασκαλίας,με θέα τον Θερμαϊκό κόλπο,
έτσι για να ικανοποιήσουμε και τους 2,και να αισθάνονται οικεία με τον χώρο.

Κατά πρώτον ,να σας ευχαριστήσω για την έκπτωση στον λογαριασμό που μου κάνατε.
Ήταν αδύνατον,να μπορέσω να δώσω τόσα λεφτά,που σίγουρα καλά κάνετε και τα παίρνετε,από τους μεγάλους εκδοτικούς οίκους.

Ο Πάνος στην Άλεξ: Τι λέει το άτομο, δεν είναι από τη Lifo;

H Άλεξ, αποφασιστικά: Όχι. Την πατήσαμε. Γαμώτο!

Να ξέρετε ότι οι ερωτήσεις μου,δεν θα χαϊδέψουν τα αυτιά σας,αλλά θα
είναι σκληρές.

Και ξεκινάω ρωτώντας σας ευθέως,
αν είστε στα τοπ 10 των πωλήσεων.

Πανος:Εξαρτάται από ποιο άκρο της λίστας αρχίζουμε να μετράμε.
Αν ξεκινήσουμε από
κάτω, ναι, βεβαίως, είμεθα εις το τοπ τεν
– μη σου πω και εις το τοπ φάιβ!

Alex:Έτσι έτσι (κουνάω με σιγουριά το κεφάλι)

Μετά από αυτή την επιτυχία σας,κοιμηθήκατε με κάποιον -α διάσημο?

Πανος:ΠΡΙΝ την επιτυχία, ομολογώ πως είχα κάποιες ψιλοδιάσημες
– κάτι παρουσιάστριες του καιρού στην Τιβί, κάτι γλάστρες στο ΑΛΤΕΡ
– μην πάει ο νους σας σε τίποτα φοβερό.
ΜΕΤΑ την επιτυχία φαίνεται πως με πήρανε χαμπάρι και λακίσανε κι αυτές.

Alex:Με τον Μπράντ (τον Πιτ, λέμε) είμαστε μόνο φίλοι.
Μην πιστεύεται τα κουτσομπολιά.

Eίναι αλήθεια,ότι έχετε ήδη αλλάξει γειτονιά,και κατοικείτε σε
μεζονέτα στα Β.Προάστια(Δώρο από τις εκδόσεις Μαραθια)?

Πανος:Είναι αληθές, ως προς το γενικό του μέρος.
Ειδικότερα, ο Μαραθιάς μου έκανε δώρο τη βίλα της Άντζελας Δημητρίου, σε μινιατούρα. Να την έχω πάνω στο γραφείο μου, λέει, και να εργάζομαι σκληρά, για το επόμενο βιβλίο.
Μετά από 20-30 μπεστσέλλερ, λέει, θα αποχτήσω κι εγώ μια τέτοια.

Alex:Εμένα μου την πήρε σε νησί. Μινιατούρα μεν αλλά πάνω σε νησί.
Ξέρεις τι καλή που είναι; Σε μπεζάκι. Αμέ!

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές μου,άκουσα ότι του χρόνου θα παρουσιάσετε στη τηλεόραση την εκπομπή Bloggers academy.
Μπορείτε να μας πείτε κάτι παραπάνω για αυτό?

Πανος:Α, βλέπω ότι το διέρρευσαν, οι κουτσομπόληδες!
Είναι αληθές, θα είναι μια καθημερινή υπερ-παραγωγή,
που θα συνδυάζει κέφι- χορό – τραγούδι –
γυμναστική – μαγειρική – άστρα – ζώδια και φυσικά θα παρουσιάζει κάθε μέρα έναν αξιόλογο μπλόγκερ.
Η επιλογή θα γίνεται με αυστηρά κριτήρια (πόσα δίνει) και κάθε Κυριακή θα εκλέγεται ο μπλόγκερ της εβδομάδας, ο οποίος θα
επιβραβεύεται με μια θέση άμισθου συνεργάτη σε γνωστές εφημερίδες που μοιράζονται δωρεάν, διότι αν τις πουλούσαν, ποιος θα τις αγόραζε; Σας αποκαλύπτω ότι στις συζητήσεις που κάναμε αναφέρθηκε και το όνομά σας για την κριτική επιτροπή, μια τριμελή επιτροπή από πεντέξι άτομα. Τώρα που σας παρατηρώ προσεκτικά, φέρνετε λίγο του Ψινάκη, οπότε μάλλον θα προτιμηθείτε από την παραγωγή…

Alex:Εγώ δεν ήξερα τίποτα. Από σας το μαθαίνω.
Πάλι απέξω με αφήσανε.Τα πήρα τώρα.

Aυτή την επιτυχία σας,θέλετε να την αφιερώσετε κάπου?

Πανος:Βεβαίως, την αφιερώνω στους μπλογκεράδες,
οι οποίοι από την πρώτη στιγμή αγκάλιασαν με αγάπη την εκδοτική προσπάθεια του Μαραθιά
– γέμισαν τα ιστολόγια με επαινετικά σχόλια, με θριαμβευτικές βιβλιοκριτικές, με εκδηλώσεις χαράς και με μπαλωθιές ακόμα!
Αυτή η θερμή υποδοχή, θα μείνει σε όλους μας αξέχαστη!

Alex:Εγώ κάπου θέλω να την αφιερώσω… αλλά δεν θυμάμαι που.

Πανος:Πριν τελειώσουμε αγαπητέ Ζούρι, θα ήθελα να μας πείτε πως σας φάνηκαν τα βιβλία μας, τι συναισθήματα σας δημιούργησαν όταν τα διαβάσατε και σε πόσους φίλους, γνωστούς, κουμπάρους σας κλπ τα δωρίσατε.
Ε; Εεεεε;

zouri:ξεκίνησα από το δικό σου βιβλίο πρώτα,γιατί νόμιζα ότι θα μιλούσες για άλλον κόλπο.
Μετά απογοητεύτηκα,και μετά συμβιβάστηκα.
Στο τέλος είχα ενθουσιαστεί με αυτά που διάβαζα.
Όσο για της Alex,άργησα να το διαβάσω,γιατί θυμόμουνα το 8 που είχα στη χημεία.
Μετά είπα,ας το ξεπεράσω αυτό το παιδικό τραύμα,και τελειώνοντας το
βιβλίο της,της ζήτησα ραντεβού.
αλλά δεν πρόλαβα ,εν τω μεταξύ είχε γίνει διάσημη.

Η Άλεξ προς τον Πάνο ψυθιριστά:
Σιγά μην έβγαινα μαζί του, τον παλιοκαρμίρη, ούτε νερό δεν μας κέρασε. Κοράκιασα. Σιχτίρ… ερασιτέχνες.
Η Άλεξ προς τον zouri: Είσαι γλυκήτατος, πέρασα υπέροχα! (ουυύ)

Θενξ!

τα φιλιά μου


11 Comments

  1. Καλημέρα zouri!!! Τα συγχαρητήρια μου στους κυρίους και φυσικά στον δημοσιογράφο!!!!

  2. ΑΥΤΗ είναι συνέντευξη – και διπλαριστή μάλιστα!

    Ζούρι, θενξ.

    Είσαι ο πρώτος που δε με ξέρεις δε σε ξέρω – κι όμως ασχολείσαι με τα βιβλιαράκια!

    (Ο δεύτερος, για να είμαστε ακριβείς: προηγήθηκε ο Άγγελος- Εξάγγελος)

    Οι άλλοι (Athanassios -Jukebox, Λαμπρούκος, Ιχνηλάτης) εντάξει, είμαστε ξαδέρφια – και ο Πιτσιρίκος είναι ένας από τους έξι.

    *

    Εύχομαι τα καλύτερα: υγεία και τύχη!

    *

    Άμα τα διαβάσεις κιόλας…

    :-)))

  3. θα τα παρω μολις κατεβω στο κεντρο,ρε.
    εγω ευχαριστω που δεχθηκατε.
    Προσωπικα το ευχαριστηθηκα και μ ου αρεσε.Ελπιζω και σε σας

  4. κοτζαμ,δουλεια σου βρηκα.εσυ πως νομισες οτι μεσα σε μιση ωρα σε ειδοποιησανε?ειχανε παρει εντολη.
    εεεε,τιποτα δεν ειναι τυχαιο,μικρο μου κοριτσι.

Σχολιάστε