Γδυθείτε παρακαλώ…

Εχετε ακούσει όλοι το ανέκδοτο με την κουκλαρα που πάει στο γιατρό,
και αυτός της ζητάει να γδυθεί,ανεξάρτητα από το τι έχει.
Έλα ντε,που συνέβηκε και σε μένα.
Πριν 4 χρόνια είχα βγάλει ένα σπυράκι στα χείλη.
Μου συστήνουνε μια γιατρό,και πήγα στο ραντεβού μου.
Ήταν μια 30αρα,αγέλαστη,που προσπαθούσε να το παίξει ντε και καλά σοβαρή γιατρός.
-έχω ένα σπυράκι εδώ στα χείλη,της λέω
Με κοιτάει χωρίς να κουνηθεί από την θέση της.
-βγάλτε τα παπούτσια σας.
Τι μου λέει μωρέ,τι φοβάται μη λερώσω το ιατρείο της?
Τα βγάζω πάραυτα.
-και τις κάλτσες,συνέχισε απτόητη
Τις βγάζω και εγώ ,μη μπορώντας να κάνω διαφορετικά.
Με εξετάζει στις πατούσες.
-Γδυθείτε παρακαλώ
-τι πράγμα?
-βγάλτε το παντελόνι σας,πως να σας το πω.
Κατεβάζω το παντελόνι μου.
Με κοιτάει υποτιμητικά.
-και το εσώρουχο,λέει κοφτά.
-να σας θυμίσω ότι εγώ για ένα σπυράκι στα χείλη,έχω έρθει,
της λέω χαμογελώντας.
-γιατρός είστε?
-όχι
-κάντε τότε ότι σας λέω.
Ψάχνω να βρω την έξοδο,να την κοπανήσω.
Στον νου μου ήρθε η ταινία (με τον Σταυρίδη?)που έκανε τον γιατρό.
Αυτή αγριεμένη,μου φωνάζει
-σας παρακαλώ,κατεβάστε το εσώρουχο σας.Πως θα σας εξετάσω?
-Μιλάμε πάντα,για το σπυράκι που έχω στα χείλη,έτσι?
-ναι,ναι.
Κατεβάζω το εσώρουχο μου.
Αυτή εν τω μεταξύ είχε φορέσει ένα πλαστικό γάντι,
και αρχίζει να μου ψαχουλεύει το αντρικό μου …..(μόριο,φώναξε από κάτω ο Ασκητής)
Βάζει και ένα φακό,και το κοιτούσε καλύτερα.
Εγώ είχα αρχίσει τις προσευχές.
Τελειώνει κάποια στιγμή(ε,την εξέταση).
-ντυθείτε.
Πάρτε αυτή την αλοιφή που σας γράφω,και να την βάζετε στο έλκος πρωί-και βράδυ.

Έφυγα τρέχοντας.πήγα αμέσως στον γιατρό που μου την σύστησε.
Τελικα,
είχανε βάση όλα αυτά που έκανε.
Έψαχνε ,μήπως είχα κολησει κανένα αφροδίσιο….

9 Comments

  1. Είναι πάντος σπαστικό το ύφος ορισμένων γιατρών…σου φέρονται σα να έχεις IQ ραδικιού, ακόμα κι αν έχεις διδακτορικό, επειδή βαριούνται να εξηγούν…γκρρρρρρρ!

  2. Δεν έγραψες όμως, τι φοβίες σού δημιουργήθηκαν τη στιγμή που κατέβαζες το σώβρακο… Κράταγε κάποιο υποδεκάμετρο η 30άρα γιατρίνα? Κάποιο μαχαιράκι ίσως? Και γιατί άραγε πήρε φακό και κοίταζε? Τί μικρό πράγμα μπορεί να έψαχνε? Γίνε πιο αναλυτικός, θα μας βοηθήσει να σε κατανοήσουμε πλήρως… :-Ρ

  3. Κε Αντιδήμαρχε Τουρισμού, βάλτε το χέρι στην καρδιά, ειλικρινά όμως, και απαντήστε μου, αν θέλετε φυσικά:

    Σάς κακοφάνηκε;;;

    Σ:))))))))

  4. Πάντως, φίλε, αυτό το «γιατρός είσαι?» το έχω ακούσει. Πέφτει ο ηλικιωμένος πατέρας μου και πονάει πολύ στη λεκάνη. Μεταφέρεται στο νοσοκομείο, αναμονή, επιφανειακή εξέταση από νεαρό γιατρό, αναμονή, πλάκες, αναμονή, μελέτη των πλακών από το γιατρό (καλά, λέμε τώρα «μελέτη», ούτε 10 δευτερόλεπτα δεν κράτησε) και άμεση διάγνωση: Κάταγμα λεκάνης!

    Τολμάω να ρωτήσω το γιατρό: Πού είναι γιατρέ μου το κάταγμα? Έψαχνα τις πλάκες όσην ώρα περίμενα, δεν είχα και εφημερίδα μαζί μου… Με κοιτάει υποτιμητικά: Γιατρός είσαι? Γκλουπ! Όχι γιατρέ μου, μηχανικός είμαι. Έσφιξε την ποδολαβή αυτός: Και λοιπόν? Πώς ξέρεις να διακρίνεις τα κατάγματα? Ευκαιρία να απαγγείλω αποσπάσματα από το βιογραφικό μου ενώπιον ακροατηρίου: Μα γιατρέ μου, ξέρω να διακρίνω ραγίσματα μεταλλικών υλικών, σκληρών και μαλακών, ξέρω να διακρίνω θραύση πλαστικών, κάπου εκεί ανάμεσα θα είναι και τα κόκκαλα… τόλμησα να πω.

    Ο γιατρός με αποστόμωσε για το θράσος μου: Κατάλαβα, σας ξέρω, νομίζετε ότι είστε παντογνώστες επειδή ξέρετε να φτιάχνετε πολυκατοικίες… Κάποιος πολιτικός μηχανικός του έφτιαξε ληψή τη βίλα, σκέφτηκα, και με εκδικείται τώρα! Ευκαιρία να αποστασιοποιηθώ: Ξέρετε γιατρέ, είμαι μηχανικός μεν, αλλά όχι «πολιτικός μηχανικός» που φτιάχνει σπίτια. Είμαι μηχανικός επεξεργασίας υλικών… (Ψεμματάκι που με βοηθούσε στη συζήτηση…) Καλά, καλά, έχω κι άλλες δουλειές, κοίτα πόσοι περιμένουν… Λες κι ευθύνομαι εγώ για τα συστήματα εφημερίας και τον υπερπληθυσμό ασθενών. Λοιπόν, ο παππούς έχει κάταγμα και θα μείνει μέσα. Μέσα ο παππούς, μια χαρά ήταν, μίλαγε με τα «διπλανά κρεβάτια» για την πολιτική και τις συντάξεις…

    Όχι ότι με πείραζε, αλλά η περιέργειά μου, πώς βλέπουν αυτά τα ξεφτέρια κάταγμα εκεί που εγώ και όποιος άλλος κοίταξε τις πλάκες, δεν έβλεπε τίποτα? Ίσως οφείλεται στο υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης που δινουν τα πανεπιστήμιά μας, ποιος ξέρει? Μετά από 3-4 μέρες πέρασε ο πόνος, κοίταξε ο νέος εφημερεύων τις πλάκες και ρωτάει: Γιατί έχετε εδώ τον κύριο? Κάτι είπε η νοσοκόμα για κάταγμα, ο γιατρός δεν έβλεπε τίποτα (πολιτικός μηχανικός θα ήταν!!) και έδωσε εξιτήριο στον ασθενή. Μούρθε να τον ρωτήσω: Καλά, γιατρός είσαι ρε και αποφαίνεσαι για κατάγματα?

  5. ρε σεις απλα φοβηθηκα και δεν μου αρεσε,γιατι ηταν χαλια η γιατρος.Αμα ηταν ωραια,λες να αντιδρουσα ετσι?
    ισα ισα,απο μονος μου θα ξεντυνομουν.
    οσο για τα αλλα τα φαλοκρατικα,που με ρωτησατε,δεν απαντω.περιεργες ερωτησεις…

Σχολιάστε