κάθε βράδυ κάνω μπάνιο…

Φοβάμαι πια τόσο πολύ από όλες αυτές τις απειλές και τους μονόδρομους που μας δείχνουν .
Έτσι με όλο αυτόν τον χαμό που θα πάθουμε με την επιστροφή στην δραχμή,ανησυχώ μήπως δεν έχω και ζεστό νερό το πρωί που θα ξυπνήσω.
Για αυτό λαμβάνω τα μέτρα μου και κάνω μπάνιο πριν κοιμηθώ.
Βάζω και μια σταγόνα σαμπουάν γιατί ούτε από αυτό θα χουμε.
Φυσικά όλα αυτά μέσα στο σκοτάδι γιατί θέλω να είμαι εκπαιδευμένος ,γιατί ούτε και ΔΕΗ θα έχουμε.
Κατόπιν δεν σκουπίζομαι με πετσέτα,γιατί που θα βρω αργότερα απορρυπαντικό,
που θα βρω πλυντήριο αλλά και να βρω αφού δεν θα χουμε ρεύμα.κοκ.
Αλλά που θα απλώσω κιόλας,αφού (άκουσα)ότι ακόμα και ήλιο δεν θα έχουμε.
Παει χαθήκαμε.

η φωτογραφία είναι του Γ.Καπλανι,απο έναν Ιταλικό δρόμο-αδιεξοδο,που γράφει Lascia fare a Dio.

3 Comments

  1. Ωραια τα λες,ρε zouri, μπραβο,!α στο καλό,βρεθηκε κι ενας να τους κραξει,βαρεθηκα τους κινδυνολόγους,λες και δεν τα ζω τα χάλια,να εχω και τους άσχετους να μου λενε τι θα παθω…και το χειρότερο ξερεις ποιο ειναι,οτι γκρινιάζουν περισσότερο αυτοι που εχασαν τα μπερεκέτια κι οχι αυτοι που εχουν το πραγματικο αγγούρι στον κώλο!
    Το μετεφερα και στο fb,μαζι με το σχόλιο μου,άι σιχτιρ,με πρηξανε εκει όλοι οι βολεμενοι γκρινιάρηδες…

Σχολιάστε