Αρχική > Uncategorized > Με ποιον μοιάζω?

Με ποιον μοιάζω?

Σεπτεμβρίου 4, 2011 Σχολιάστε Go to comments

χαχαχχα.
Είδα αυτό το παιχνιδάκι

Έτσι όλο περιέργεια,πήγα και εγώ
για να δω σε ποιον διάσημο μοιάζω.

Και ιδού τα αποτελέσματα.

  1. nosyparker
    Ιουλίου 12, 2007 στο 8:05 πμ

    Φτυστός με όλους είσαι βρε μη σε βασκάνω! 😛

  2. zouri1
    Ιουλίου 12, 2007 στο 8:37 πμ

    τα παραπονα σας στον …ψωμιαδη !

  3. €lisavet
    Ιουλίου 12, 2007 στο 9:06 πμ

    Με τον πρώτο μοιάζεις περισσότερο νομίζω!

    Απορία1:Ασχέτως τεστ, σου έχουν πει ποτέ ότι μοιάζες με κάποιον;

    Απορία2:Τώρα που κάναμε το τεστ και βάλαμε φωτογραφία, η φάτσα μας ταξιδεύει στο διαδίκτυο;?!

  4. zouri1
    Ιουλίου 12, 2007 στο 9:31 πμ

    εχω ακουσει οτι μοιαζω με τον εναν ή με τον αλλο,πολλες φορες.
    2- μαλλον.

  5. An-Lu
    Ιουλίου 12, 2007 στο 9:57 πμ

    Ξέρςι με ποιόν μοιάζεις τελικά;

    …με τον Υπουργό!!!!!!!!

    ;-))))))))

  6. zouri1
    Ιουλίου 12, 2007 στο 11:00 πμ

    αυτο φοβαμαι και εγω.

  7. Кроткая
    Ιουλίου 12, 2007 στο 11:39 πμ

    αααα! τι καλάαααα!!

    πάω να δοκιμάσω κι εγω (είμαι ψώνιο κατά βάθος!)

    ανναλούκα, κακιούλες!

  8. toolman
    Ιουλίου 12, 2007 στο 12:09 μμ

    ποιοί είναι όλοι αυτοί ρε; εγώ μόνο εσένα αναγνώρισα! χοχοχο!

  9. nosyparker
    Ιουλίου 12, 2007 στο 12:16 μμ

    Χαχα φαντάσου πόσο έγκυρο είναι το τεστ, αφού εμένα μ εβγαλε ότι κατά 78% μοιάζω με τη Σαρλίζ Θερόν
    :-ΡΡΡΡ

    ΥΓ Τώρα που με ξανακοιτάζω της φέρνω λίγο στον αστράγαλο 😀

  10. chris
    Ιουλίου 12, 2007 στο 1:59 μμ

    Αν σου μοιάζουν όλοι αυτοί ζήτα πνευματικά δικαιώματα…

  11. keimgreek
    Ιουλίου 12, 2007 στο 4:17 μμ

    Ε! Το είχα κάνει κι εγώ πέρυσι και το ανέβασα σε ποστ. Δε παίζω σου ‘βγαλε καλύτερα αποτελέσματα. Δηλαδή, πιστεύω καλύτερα να μοιάζεις με τον James Dean παρά με τη Jeniffer Aniston!!! ΛΟΛ.
    http://keimgreek.wordpress.com/2006/10/27/lookalike/

  12. zero
    Ιουλίου 12, 2007 στο 5:59 μμ

    Ωραιος.
    Ειναι γεγονος …τους μοιαζεις.

  13. confused
    Ιουλίου 12, 2007 στο 8:22 μμ

    Βρε σεις ποιος είναι αυτός ο Dorough???

  14. Anonymous
    Ιουλίου 12, 2007 στο 8:42 μμ

    Υπουργέ και όλοι μαλλιάδες είστε, ολόφτυστος βρε!

  15. zouri1
    Ιουλίου 12, 2007 στο 9:49 μμ

    ανωνυμο@ απλα εγω δεν τα βαφω

    κον@ την ιδια απορια εχω και εγω

    ζερο@ ναι απολυτα ετσι

    κειμ@ μπα με τον Μπεκαμ μοιαζω περισσοτερο

    κρισ@ τι να παρω ρε απο τους αταλαντους?

    νοσυ @ συμφωνω για την ή μαλλον νομιζω τι μοιαζεις με την Θερμαν

    τοολ@ μην τους λαμβανεις υποψιν σου

    κρο @ να μας πεις ομως το αποτελεσμα

  16. An-Lu
    Ιουλίου 13, 2007 στο 1:51 μμ

    Πλάκα-πλάκα με έβαλε ότι μοιάζω κατά 71% με την Χόλυ-Μαρί Κομπς (από τις Μάγισσες) και την Κρίστι Άλλεϊ!!!!!
    Καθόλου άσχετες μπορώ να πω!
    😉

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

