ID-ιογράφως

Το 2008 ο Allu Fun Marx.μας είχε ζητήσει να γράψουμε κάτι .Είχα συμμετάσχει με το παρακάτω κείμενο .

 

Συμμετέχω και εγω στην » μπλογκοκατάσταση «,που ξεκίνησε ο Allu Fun Marx.
Στο ID-ιογράφως πρέπει να γράψεις κάτι με το χέρι και όχι με το πληκτρολόγιο.
Κάτι που να σε αντιπροσωπεύει όμως.
Εγώ επέλεξα να ανεβάσω ένα «χειροποίητο » blog.
Έτσι ανεβάζω τι έγραφα σαν σήμερα το 1981,από το προσωπικό μου ημερολόγιο ενώ ήμουν φαντάρος στην Ρόδο.
Μετά από λίγες μέρες έφευγα με μετάθεση για τα Χανιά.Περιγράφω ότι εκείνη την μέρα γνώρισα έναν νέο φαντάρο που είχε έρθει στην μονάδα,
και ήταν Ρηγάς από το Αργος.Το όνομα του Σπύρος Αντωνόπουλος.Δεν έχω ξανακούσει τίποτα για αυτόν από τότε.Εχω κρατήσει ένα βιβλίο με τραγούδια των doors ,που μου έκανε δωρο για να τον θυμάμαι.Και πάντα τον θυμάμαι.Αχ ρε,Allu Fun Marx,κάτι χειρόγραφο ξεκίνησα να βάλω,και πήγα 27 χρόνια πίσω.
Σας δείχνω λοιπόν τι έγραφα στο blog μου,στις 16/5/1981.

http://autographcollectors.blogspot.com/

4 Comments

  1. Υπουργέ μου, άφησα στην κοπελίτσα από πάνω (όλο καινούργιες γραμματείς βλέπω) τις ευχαριστίες και κατέθεσα στον γνωστό λογαριασμό το ποσό που συμφωνήσαμε ως έξοδα παραστάσεως.
    🙂
    Σ’ ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο «Ιδιογράφως».
    Το σημείωμα αναρτήθηκε στο blog.

Σχολιάστε