Αρχική > Uncategorized > Μη πείτε στη γυναίκα μου ότι θα τρέξω στον μαραθώνιο ,της έχω πει ότι βγαίνω με μια μικρούλα .

Μη πείτε στη γυναίκα μου ότι θα τρέξω στον μαραθώνιο ,της έχω πει ότι βγαίνω με μια μικρούλα .

Νοεμβρίου 11, 2016 Σχολιάστε Go to comments

Δέχτηκα χθες ένα τηλεφώνημα από φιλο μου ,που με πολύ αγωνία και άγχος μου είπε να μην μου ξεφύγει στη γυναίκα του ότι θα τρέξει στον μαραθώνιο .
Αρχικά δεν κατάλαβα τι έλεγε ,ήταν πολύ ανήσυχος και σχεδόν δεν έβγαλα νόημα από όσα είπε .
-ηρέμησε ,και πάμε ξανά από την αρχή .Τι συμβαίνει ,είναι σοβαρό ?
-πρόσεξε μη συναντηθείτε με την γυναίκα μου στην έκθεση του μαραθωνίου και της πεις ότι θα τρέξω στον μαραθώνιο .
Της το κρύβω ,γιατί πριν μήνες οταν της το είχα κάνει νύξη ,μανουριασε .
-και τι της λες που κάθε Κυριακή από τα χαράματα πας στα βουνά ?
-οτι βγαίνω με μια μικρούλα από την δουλειά και έτσι ηρέμησε .
Νομίζω οτι παρόμοιες ιστορίες θα παίζουν σε πολλά σπίτια .Είτε η γυναίκα σου ,είτε η μητέρα σου ,είτε κάποιος κοντινός φίλος θα σου φωνάζει για να μην τρέξεις στον μαραθώνιο .
Το ίδιο συνέβη και σε μένα πριν 2 μήνες που θα έτρεχα σε μαραθώνιο στη Μόσχα.
Τη στιγμή που χρειαζόμουν και δεχομουν θετικά λόγια ,με παίρνει τηλέφωνο μια παλιά φίλη μου και μου λέει
«άντε ρε που θέλεις να τρέξεις και στον μαραθώνιο ,κάτσε στα αυγά σου ,μη μας μείνεις «
Προτού προλάβω να συνέλθω από την μεγάλη αυτή σφαλιάρα ,να και ένα τηλεφώνημα από φιλο
«ρε συ μήπως το ξανασκεφτείς ,τουλαχιστον να τρέχεις στην Αθήνα για να προλάβουμε άμα σου τύχει κάτι .»
Έτσι και εγώ δεν θα ξαναπώ οτι θα τρέξω σε μαραθώνιο .
Τα πρωινά που σηκώνομαι για τα long run .θα σας λέω οτι δουλεύω πιανίστας σε μπουρδέλο !

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

