Αρχική > Uncategorized > το χειρότερο δώρο που μου χουν κάνει

το χειρότερο δώρο που μου χουν κάνει

Δεκεμβρίου 27, 2015 Σχολιάστε Go to comments

όλοι μας κάποια στιγμή θα έχουμε δεχτεί κάποιο δώρο που δεν μας άρεσε ,που ίσως και να μας στεναχώρησε κιόλας .
Ψάχνοντας χθες στην αποθήκη μου βρήκα ένα δώρο που είχα δεχτεί πριν από 9 χρόνια και θεωρώ ότι είναι ότι πιο άκυρο έχω δεχτεί σαν δώρο .
Θεώρησα αρχικά ότι ίσως είναι ένα δώρο που κάνει κύκλους ανάμεσα σε φίλους
Δηλαδή κάποιος που δεν του άρεσε το έκανε δώρο σε έναν άλλο και αυτός ο άλλος σε έναν άλλο και κάποια στιγμή έφτασε σε εμένα .
Εγώ δεν συνέχισα τον κύκλο του και το είχα πετάξει σε μια κούτα .
Προχθές όμως που το βρήκα τυχαία ήρθε στον νου μου όλη η ιστορία του .
Ποια μου το χε κάνει δώρο ,τι έγινε στη συνέχεια με αυτή .
Μέσα από αυτό το άστοχο δώρο ,γύρισα πίσω και ξαναθυμήθηκα με γέλιο την στιγμή που το άνοιξα και το είδα .
Ακόμα και σήμερα που το ξανακοίταξα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς είναι .
Μάλλον είναι για να μετράς την θερμοκρασία των κρασιών ,ένα ανοιχτήρι για να τ ανοίγεις .
Ίσως για κάποιον άλλο , να είναι ένα καλό δώρο ,αλλά για μένα που δεν πίνω καθόλου αλκοόλ είναι εντελώς χαζό .
Σκέφτομαι να το δώσω τώρα σε κάποιον που έχει τρέλα με τα κρασιά ,όχι σαν δώρο σε κάποια γιορτή του .
Θυμάμαι πόσο αμήχανα είχα νοιώσει όταν με ρώτησε αν μου άρεσε το δώρο .
Για αυτό συνήθως αποφεύγω να τα ανοίγω μπροστά τους .
Γενικά δεν μ αρέσει να μου κάνουν δώρα ενώ αντίθετα μ αρέσει πάρα πολύ όταν κάνω εγώ .

φωτογραφία

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

