Αρχική > Uncategorized > Ο πρίγκηπας από την Σαουδική Αραβία.

Ο πρίγκηπας από την Σαουδική Αραβία.

Αυγούστου 5, 2015 Σχολιάστε Go to comments

Μόλις μου ήρθε ένα email και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος .
Πιστεύω ότι πλέον θα αλλάξω ριζικά προς το καλύτερο την ζωή μου .
Σκέφτομαι δε την πρώτη κίνηση που θα κάνω ,είναι να πάω στο Μεξικό για να κάνω προετοιμασία σε υψόμετρο .
Στην αρχή σκέφτηκα να πάω στο Νεπάλ ,αλλά έγινε ο σεισμός πρόσφατα και φοβάμαι να πάω .
Λέω μήπως πάρω και κάποιους μαζί μου έτσι για παρέα,να μην κάνω τα long run μόνος μου .
Πρώτα όμως να απαντήσω στον πρίγκηπα ότι δέχομαι την βοήθεια των 25 εκατ.Ε που θέλει να μου κάνει .
Στο email το έγραφε καθαρά .
«αγαπητέ Zouri
είμαι ο πρίγκηπας της Σαουδικής Αραβίας και σε έχω επιλέξει για να σου δώσω μια βοήθεια 25 εκατ.Ε»
Τώρα του απαντώ και άντε το πολύ μέχρι αύριο -μεθαύριο θα είμαι ένας προύχοντας .
Για κοιτάξτε τα διαβατήρια σας ,να μην χάσουμε ούτε λεπτό.
Το Σάββατο φεύγουμε για Μεξικό .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

