Αρχική > Uncategorized > Στον οδοντογιατρό και γρήγορα .

Στον οδοντογιατρό και γρήγορα .

Ιουλίου 30, 2015 Σχολιάστε Go to comments

Τείνει να γίνει πλέον καθεστώς την τελευταία μέρα πριν την καλοκαιρινή του άδεια ,να έχω μέγα πόνο σε δόντι .Όταν όμως λέμε πόνο σε δόντι ,καταλαβαίνετε σαν πιθανοί παθόντες οι περισσότεροι ,για τι πόνο μιλάμε που πάντα μεγαλώνει το βράδυ .
Με πιάνει χθες ξαφνικά κατά τις 8 το βράδυ ο πόνος .Ετοιμαζόμουν να πάω για τρέξιμο ,έφαγα τους υδατάνθρακες μου και ήπια τα ισοτονικά ,φόρεσα και τα reebok παπούτσια μου και περίμενα να πέσει ο ήλιος για να κινήσω για το στάδιο .
Όταν όμως ο άνθρωπος κάνει όνειρα ,το δόντι τα γκρεμίζει .
Στην αρχή άρχισα να πονάω λίγο ,σκέφτηκα σιγά μην κωλώσει το ιππικό ,αλλά μετά έψαχνα για παυσίπονα .
Αυτό όμως είναι η δικιά μου μαρμοτα .
Τα τελευταία 8-9 χρόνια που θυμάμαι ,την τελευταία μέρα που κλείνει για το καλοκαίρι ο οδοντογιατρός μου ,να τον κρατάω πίσω για να απαλύνει τον πόνο μου .
Έχω και το άγχος ότι σε λίγες μέρες ξεκινάνε και οι διακοπές μου και άντε να βρω οδοντογιατρό στα μέρη που πηγαίνω .
Αλλά ουφ τον πρόλαβα και φέτος .
Ναμαστε του χρόνου καλά ,να χουμε να λέμε .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

