Αρχική > Uncategorized > Διάρκεια της σεξουαλικής συνεύρεσης

Διάρκεια της σεξουαλικής συνεύρεσης

Ιουλίου 21, 2015 Σχολιάστε Go to comments

Έπεσα πάνω στην ιστοσελίδα ενός σεξολόγου MD ,PhD.

Πολύ γέλιο .

Νομίζω ότι θα σας αρέσουν και εσάς όλα αυτά τα πραγματικά προβλήματα που έχει ο λαός .

Την αγωνία τους για να έχουν πολλαπλούς οργασμούς οι φίλες τους και επιτέλους να μην φτάνουν στην κορύφωση σε μόλις 2 λεπτά .
Η λύση είναι ένα σιρόπι και μετά τσουπ γίνεσαι Durasell.
Υποψιάζομαι δε ποιος είναι ο Κώστας από την Κατερίνη:)

Μιχάλης 1:30 on 19.07.2015 Permalink

Είμαι γύρω στα 40, είχα και μερικά προβλήματα στη ζωή μου. Η γυναίκα μου άρχισε να με απατά και εγώ άρχισα να πίνω. Ήξερα ότι το πρόβλημα ήμουν εγώ, γιατί δεν μπορούσα να την ικανοποιήσω. Είναι τόσο όμορφη… πήγα σε σεξολόγο και λέει το πρόβλημα είναι στο μυαλό μου. Πιστέψτε με δεν είναι. Το μόνο που με βοήθησε ήταν αυτό το σιρόπι. Η ζωή μου είναι και πάλι κανονική και η γυναίκα μου επέστρεψε. Τώρα μπορώ να ικανοποιήσω κάθε της επιθυμία χωρίς να ανησυχώ ότι ο ‘τύπος’ θα με απογοητεύσει.
Γρηγόρης, Αθήνα 18:36 on 19.07.2015 Permalink

Αυτό το σιρόπι βοηθάει πολύ! Πριν, εκσπερμάτωνα μέσα σε 1-2 λεπτά. Τώρα μπορώ να παρατείνω την απόλαυση για ώρες. Επιπλέον, με διατηρεί αδύνατο.
Κώστας, Κατερίνη 19:09 on 19.07.2015 Permalink

Για πρώτη φορά άκουσα για το σιρόπι από έναν φίλο που ζει στην Αμερική. Μου είπε ότι είναι απίστευτο για τους άντρες και πολύ ωφέλιμο για ολόκληρο τον οργανισμό. Πολλοί από τους φίλους του στη Νέα Υόρκη ήδη το παίρνουν. Δεν του έδωσα πολύ προσοχή αλλά τώρα σκέφτομαι να το δοκιμάσω.
Μάριος, Αθήνα 19:10 on 19.07.2015 Permalink

Το έπαιρνα για ένα μήνα. Πρέπει να πω ότι πριν ήμουν λίγο σκεπτικός αλλά τώρα δεν έχω αμφιβολίες. Νιώθω ότι έχει αποτέλεσμα σε μένα, κάτι σαν να με γεμίζει ενέργεια. Πριν ένιωθα σαν να κοιμάμαι όλη μέρα, ακόμα και μετά από 4 φλιτζάνια καφέ. Τώρα είμαι άλλος άνθρωπος. Το σώμα μου δουλεύει ρολόι. Έκοψα ακόμα και το κάπνισμα. Δεν θέλω να δηλητηριάζω το σώμα μου πλέον. Η σεξουαλική μου ζωή πάει όλο και καλύτερα. Πριν έβλεπα τη σύντροφό μου μια φορά τη βδομάδα ενώ τώρα είμαι σπίτι της κάθε βράδυ!
Παύλος, Πειραιάς 19:10 on 19.07.2015 Permalink

Το έλαβα ως δώρο από τη γυναίκα μου. Σκέφτηκα ότι ήταν ακόμα μια απάτη, καθόλου δεν πιστεύω σε αυτά τα πράγματα. Με έκανε να το πιω και φαινόταν ότι ήξερε τι έκανε. Τώρα έχω τόση ενέργεια το βράδυ που δεν την αφήνω σε ησυχία όλη νύχτα. Πριν μπορούσα να κρατηθώ ντούρος μέχρι 20 λεπτά το πολύ, τώρα όμως μπορώ περισσότερο από 2 ώρες. Καταλήγουμε να παραπονιέται ότι της λείπει ύπνος. Είναι δικό της το λάθος… Είμαι σίγουρος ότι αυτό το σιρόπι μπορεί να αναστήσει ακόμα και πεθαμένους!
Αλέξης, Πάτρα 19:10 on 19.07.2015 Permalink

Είμαι 55 χρονών, όχι και τόσο μεγάλος, αλλά συνέχεια έχω τέτοιου είδους προβλήματα. Δοκίμασα χάπια και χειροπρακτική αλλά ό, τι και να κάνω, μετά από 5 λεπτά η μπαταρία με αφήνει. Δυσκολεύομαι να πιστέψω αυτά που λέτε εδώ. Αλήθεια αξίζει να το παραγγείλω;
Γιάννης, Πάτρα 19:11 on 19.07.2015 Permalink

Η κοπέλα μου μου έδωσε το MANMAX χωρίς κάποιο συγκεκριμένο λόγος. Μια βδομάδα μετά ένιωσα μια εσωτερική ενέργεια να έρχεται από μέσα μου. Ήταν σαν όλο μου το σώμα να άρχιζε να αλλάζει, οι μυς μεγάλωναν. Το σεξ με το μωρό μου τώρα είναι απίστευτο. Μπορούμε να το κάνουμε όλη νύχτα και να νιώθουμε ανανεωμένοι το πρωί. Δεν μπορώ να πω για τους άλλους, αλλά για μένα νομίζω το MANMAX είναι απλά μοναδικό.
Ζάχος, Λαμία 19:11 on 19.07.2015 Permalink

Το δοκίμασα και έχω κολλήσει. Είμαι επαγγελματίας κολυμβητής. Μετά από 6 ώρες προπόνηση το μόνο που κάνω είναι να τρώω και να κοιμάμαι. Χάρη στο MANMAX βράζω από ενέργεια. Η σεξουαλική μου ζωή έχει απογειωθεί επίσης.
Γιώργος, Αθήνα 19:11 on 19.07.2015 Permalink

Δεν ξέρω πώς να το περιγράψω. Νιώθω απίστευτα καλά. Κοιμάμαι καλά, τώρα 8 ώρες μου είναι αρκετές. Πριν κοιμόμουν ακόμα και 12 ώρες και πάλι ένιωθα κουρασμένος. Για προσωπική ζωή ούτε λόγος. Με τη δουλειά που κάνω δεν έχω καμία ενέργεια το βράδυ για να βγω με κάποια κοπέλα. Με το MANMAX ακόμα και μετά από βάρδια 10 ωρών, οι μπαταρίες είναι 100% γεμάτες. Τώρα βγαίνω με τα φιλαράκια και συναντάω διάφορες γκόμενες. Μπορώ να έχω όποια θέλω χωρίς να με νοιάζει για την απόδοσή μου. Το σιρόπι άλλαξε τη ζωή μου εντελώς!

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

