Αρχική > Uncategorized > Μιλάμε αποκλειστικά με τον ωραιότερο κουμπάρο ,

Μιλάμε αποκλειστικά με τον ωραιότερο κουμπάρο ,

Ιουλίου 2, 2015 Σχολιάστε Go to comments

του προηγούμενου ΣΚ ( τουλάχιστον ) .

Βρέθηκα σε ένα πανέμορφο γάμο σε μια άκρως ρομαντική εκκλησία .

Στη συνέχεια πήγαμε σε ένα ονειρικό μέρος δίπλα στη Θάλασσα .

Οι νεόνυμφοι πανέμορφοι και ευτυχισμένοι .

Η έκπληξη όμως ήταν ο κουμπάρος .

Νίκος το όνομα του .

Η ηλικία του απροσδιόριστη ,αλλά σίγουρα κάπου μεταξύ 30 και 41 .

Η αύρα του είχε φτάσει στο τραπέζι μας .

Βγήκαμε μια φωτογραφία κάνοντας πρόποση .

Το πολύ μέσα σε 6 λεπτά ,είχε φτάσει τα 3430 like στο facebook και περίπου τα διπλάσια στο instrgram .

Αρχισα δε να λαμβανω μηνυματα από αχορταγες ανυπαντρες φιλες μου ,οπου μου ζητουσανε το τηλεφωνο του .

Δεν ενέδωσα ,μόνο πάνω από το το κορμί μου θα περνούσαν .

Τον ξαναπλησιασα μετά από πολύ προσπάθεια ,γιατί μόνιμα ήταν κυκλωμενος .

-πόσες φορές έχεις ξαναγίνει κουμπάρος ?

 

-τι είναι αυτό που σου δίνει μόνιμα ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη σου ?

ΝΙΚΟΣ είχα πει στον εαυτό μου ότι δεν θα γινόμουν ποτέ κουμπάρος, δεν μπορούσα όμως να αρνηθώ στο συγκεκριμένο ζευγάρι όταν μου το πρότειναν, αρα αυτή ήταν και η πρώτη μου και μοναδική φορά, εκτός αν αποφασίσεις να νοικοκυρευτείς εσύ, οπότε και θα σε παντρέψω!

Η διπλανή σου θέση στο κρεβάτι είναι πάντα γεμάτη ?

ΝΙΚΟΣ αν εννοείς για το βράδυ, τότε είναι γεμάτη μόνο όταν βρίσκομαι σε σχέση. Τα one night stand δεν κερδίζουν μια θέση στο άλλο μισό του κρεβατιού μου για όλο το βράδυ, μόνο για κάτι ώρες

Ποια είναι η θέση σου για την απιστία ,είσαι μονογαμικός ?

ΝΙΚΟΣ όταν ήμουν μικρότερος απόλυτα εναντίον της απιστίας , πλέον υπό προϋποθέσεις την δικαιολογώ, όχι βέβαια την τακτική απιστία. Μονογαμικός είμαι μόνο όταν είμαι ερωτευμένος

Ποια είναι η χώρα όπου θα ήθελες να ζήσεις ?

ΝΙΚΟΣ Από άποψη φυσικής ομορφιάς και ανθρώπων αυτή που ζω. Εναλλακτική επιλογή η Αμερική, κάπου στο Miami η New York

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

