Αρχική > Uncategorized > απαντάει στις ερωτήσεις ,

απαντάει στις ερωτήσεις ,

Ιουνίου 10, 2015 Σχολιάστε Go to comments

που όλοι θέλουμε να κάνουμε .
Άκουσα το διαφημιστικό σποτάκι στο ραδιόφωνο και αμέσως έστρεψα την προσοχή μου για ν ακούσω ,ποιο σημαντικό πρόσωπο θέλουμε όλοι να ρωτήσουμε .
Τελικά όπως πολλάκις έχω ξαναπεί ,κάποιοι ψευτοεπωνυμοι ,τώρα που σταμάτησε ο κόσμος να γυρίζει γύρω από αυτούς ,γυρίζουν μόνοι τους πια γύρω από τον εαυτό τους .
Θεωρούν ότι ακόμα είναι εν ζωή ,και φωνάζουν μπας και ακουστούν .
Το πρόσωπο που όλοι θέλουμε να ρωτήσουμε ,είναι τελικά κάποια ψευτομοντελα ,που είχε την συγκεκριμένη διαδρομή ,καλλιστεία ,Μύκονος ,γάμο με αυτοαποκαλούμενο επώνυμο ,παρέες με άλλους του σιναφιού ,βίλα στη Μύκονο .
Έτσι αμέσως θέλησα να στείλω ένα email στην διαφημιστική εταιρεία ,ότι εγώ δεν έχω κάτι να την ρωτήσω .
Για αυτό θα ήθελα όταν λέει ότι όλοι θέλουμε να την ρωτήσουμε να τονίζει και να εξαιρεί εμένα.
Θα της είμαι ταπεινά υπόχρεος .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

