Αρχική > Uncategorized > λατινικοί χαρακτήρες

λατινικοί χαρακτήρες

Μια μέρα του Μαγιού ,του σωτήριου έτους 2015 ,με παίρνει τηλέφωνο φίλος μου και με ρωτάει ,
που έχει τους λατινικούς χαρακτήρες το πληκτρολόγιο του iphone.
Αρχικά δεν κατάλαβα την ερώτηση του και του ζήτησα να την επαναλάβει αργά και καθαρά ,γιατί δεν έπιασα την ερώτηση του .
» είμαι σε ένα site και μου ζητάει να γράψω τα στοιχεία μου στα λατινικά .
Δεν βρίσκω όμως το πληκτρολόγιο .
Έχω μόνο Ελληνικά και Αγγλικά .
Τι πρέπει να κάνω ? «
Αν ακούστηκαν μέχρι εκεί τα γέλια μου μη με παρεξηγείτε ,είναι πως μου τόπε κάπως στα γρήγορα .
Του απάντησα να πάρει ένα παλιό motorola ,που δεν ζητάνε τέτοια πράγματα .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

