Αρχική > Uncategorized > Μην κάνετε ιατρική διάγνωση μέσω internet .

Μην κάνετε ιατρική διάγνωση μέσω internet .

Πριν λίγες μέρες βρισκόμουν εκτός Ελλάδας για διακοπές,
Γυρνώντας στο ξενοδοχείο κατά τις 10 το βράδυ ,παρατηρώ ότι έχω βγάλει κάτι σαν μελανία στο δέρμα μου .
Μπαίνω αμέσως στο διαδίκτυο για να δω αν είναι κάτι σοβαρό .
Μέσα σε 10 λεπτά είχα διαβάσει ότι έχω (την αρρώστια που δεν λέμε ούτε καν το όνομα της ),ότι είμαι σε πολύ βαριά κατάσταση,ότι πρέπει να πάρω επειγόντως φάρμακα ,ότι ,ότι εν ολίγοις δεν προλαβαίνω ούτε καν να γυρίσω στα πάτρια εδάφη.
Αμέσως τηλεφωνώ στον φιλο μου τον Μάκη ,για να τηλεφωνήσει νυχτιάτικα σε φίλο του γιατρό , να του περιγράψει τα συμπτώματα που έχω και να είναι και ένα ασθενοφόρο έτοιμο να με παραλάβει απο το αεροδρόμιο .
Αμέσως ψάχνω για εισιτήρια για να γυρίσω πίσω αμέσως.
Σκέφτομαι ( όντως ) και τι θα γράψω στο status μου στο f/b για να μην ανησυχούν οι φίλοι μου ,με το τόσο μεγάλο κακό που με βρήκε .
Πω πω και είμαι τόσο νέος …
Και αυτή η απάντηση του γιατρού ,πολύ αργεί .
Σίγουρα ,είναι κάτι σοβαρό .
Κοιτούσα ,ξανακοιτουσα τα μηνύματα ,μήπως και τυχόν δεν είχα ακούσει το σήμα .
Να επιτέλους ήρθε η απάντηση.
«ο γιατρός είπε να μην ανησυχείς καθόλου και να συνεχίσεις τις διακοπές σου .Όταν γυρίσεις να τον επισκεφτείς .Μάκης «
Είμαι σοβαρά σίγουρα ,αφού το διάβασα καθαρά .Μου τα λένε τώρα αυτά για να μην πανικοβληθω.
Αλλά δεν θα κλάψω.Έχω χαρεί την ζωούλα μου εγώ.
Μετά από 2 ημέρες για εσάς ,αλλά κάτι αιώνες για εμένα ,πατάω το πόδι μου στην γενέθλια γη μου.
Από το αεροδρόμιο στον γιατρό ,ίσως με κάποιο ισχυρό κοκτέιλ ,κάτι να προλάβω.
Στη συνέχεια ο γιατρός μετά την εξέταση ,άρχισε να γελάει μαζί μου.
Ελπίζω όχι και εσείς και να καταλαβαίνετε όλα αυτά που τράβηξα .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

