Αρχική > Uncategorized > ПРАДЕДУШКА

ПРАДЕДУШКА

Στις 9 του Μάη στη Ρωσία έχουν την μεγάλη γιορτή τους ,για την μέρα της νίκης .Ειναι για την συνθηκολόγηση των Γερμανών στις 9 Μάη του 1945 και την λήξη του Β Παγκόσμιου πολέμου .

Λίγες μέρες πριν τα παιδιά μιλάνε με υπερηφάνεια για τους παππούδες τους που πολέμησαν και δείχνουν τις φωτογραφίες τους με την στολή του κόκκινου στρατού

Έτσι αυτό το τραγούδι που βλέπουμε στο βίντεο από το κοριτσάκι  Ярославы Изоитк    ,,μας λέει ( σε ελευθερη μεταφραση μου )         

 

 
ζω στο φως της προσφατης ιστοριας
την ιστορια γνωριζω απο τα βιβλια
αλλα για τον μεγαλο πολεμο
ακουω ζωντανες ιστοριες
Υπαρχει ενα ατομο στον κοσμο
που παντα μου λεει την αληθεια
και στην ψυχη παραμενει ενα ιχνος
Μενει μαζι μου ο παπους μου
Ο προπαπαους μου ,προπαπους μου περασε ολοκληρο τον πολεμο
απο τον Βολγα βς το βερολινο
Ο προπαπους μου προπαπους μου υπερασπιτηκε την χωρα του
Υπερασπιστηκε την γυναικα του και τον γιο του
Ο προπαπαπους μου προπαπους μου διακινσυνευσε την ζωη του
για αλλη μια φορα των πτηνων στον ουρανο
και εγινε μπλε ο ουρανος και το γελιο δεν πεθαινει
και για μενα το λευκο φως γεννηθηκε
και για μενα το λευκο φως γεννηθηκε
Πηγε νωρις στον πολεμο
ηταν σαν και μενα στα χρονια του πολεμου
και κερδισε την νικη
και με τηννικη γυρισε στο σπιτι
ειμαι υπερηφανος για τον προπαπου μου
ειναι το παραδειγμα μου για να κερδισω στην ζωη
αλλα μη πεταξετε στην θλιψη της καρδιας
ειχε ενα δυσκολο δρομο
ειμαι ακομα μπροστα
και πρεπει να διαλεξω τον δρομο μου
αλλα εγω θελω να παω σε αυτον
ετσι οπως πηγε η ζωη του παπου μου
Я на свете недавно живу
И историю знаю по книжкам,
Но зато про большую войну
Я живые рассказы слышу.

Есть на свете один человек,
Он всегда говорит мне правду.
И в душе остаётся след –
Остаётся со мной мой прадед!

Припев:
Прадедушка, прадедушка, он всю прошёл войну,
От Волги и до самого Берлина.
Прадедушка, прадедушка, он защищал страну,
Он защищал жену свою и сына.

Прадедушка, прадедушка, он жизнью рисковал,
Чтоб опять запели в небе птицы,
И стало небо голубым, и смех не угасал,
И чтобы мне на белый свет родиться,
И чтобы мне на белый свет родиться!

2
Он так рано ушёл на войну,
Был, как я, он в военные годы,
Побывать довелось и в плену,
И пройти сквозь огонь и воду.

Он защитником Родины стал,
Хоть совсем ещё был мальчишкой,
И победу завоевал,
И с победою к дому вышел!

Припев.

3
Я прадедушкой очень горжусь,
Мне пример его – в жизни подмога,
Но из сердца не выкинуть грусть –
Трудной стала его дорога.

У меня всё ещё впереди,
И свой путь выбирать мне надо.
Но хочу я его пройти,
Как по жизни прошёл мой прадед!

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

