Αρχική > Uncategorized > μη χαρίζεις το μπουφάν σου στην γιαγιά .

μη χαρίζεις το μπουφάν σου στην γιαγιά .

Απριλίου 23, 2015 Σχολιάστε Go to comments

Τι ήταν αυτό που αντίκρισα χθες ?
Βλέπω μια μικροκαμωμενη γιαγιά να φορά ένα μπουφάν 3 νούμερα μεγαλύτερο της .
Ίσαμε τους αστραγάλους της έφτανε .
Σιγά το περίεργο θα μου πείτε .
Πολλές γιαγιάδες μπορεί να συναντήσουμε στην ίδια κατάσταση .
Βλέπω στο πίσω μέρος του μπουφάν ,να υπάρχει μια μεγάλη στάμπα .
Στην αρχή μπόρεσα να διαβάσω μόνο την λέξη Amsterdam .
Πάλι μπορείτε να μου πείτε ,ότι είναι κάτι που μπορεί να έχετε ξαναδεί .
Πλησιάζοντας όμως ποιο κοντά της ,διαβάζω και το όνομα ενός πασίγνωστου μαγαζιού στο Άμστερνταμ .
Σιγά θα μου πειτε ,
Ελα όμως που αυτό το κατάστημα είναι πασίγνωστο για τα χασίσια του .
Φαντάζομαι την γιαγιά να πήγαινε πριν λίγες μέρες με αυτό το μπουφάν στους χαιρετισμούς .
Όλοι θα νόμιζαν ότι ειχαν παραισθήσεις .
Αλλά μετά σκέφτηκα και το άλλο ,να ρωτούσα την γιαγιά που βρήκε το μπουφάν .
– μα εγώ έχω κτίσει αυτό το κατάστημα ,να ήταν η απάντηση της .
Άντε στη συνέχεια να έπεφτα εγώ στα σκληρά .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

