Αρχική > Uncategorized > ξέχασα στο σπίτι το κινητό

ξέχασα στο σπίτι το κινητό

Φεβρουαρίου 11, 2015 Σχολιάστε Go to comments

προχθές και το διαπίστωσα κάπως αργά για να γυρίσω να το πάρω.
Έτσι αποφάσισα να ζήσω μια μέρα χωρίς το κινητό μου.
Και όμως κάθε λίγο και λιγάκι το ένοιωθα να χτυπάει στην τσέπη μου.
Το χειρότερο όμως είναι και που σίγουρα χρήζει επείγουσας ιατρικής βοήθειας,που άκουσα το τραγούδι που έχω βάλει όταν δέχομαι κλήση.
Γιατρεεεε,γρήγορα πες μου πόσο βαριά είμαι.
(όποιος νομίζει ότι δεν είναι στην ίδια κατάσταση,δεν έχει παρα να αφήσει μια μέρα το κινητό του στο σπίτι)

  1. le pouras
    Οκτωβρίου 7, 2011 στο 1:34 μμ

    Εγώ το ξέχασα προχθές σε μία ταβέρνα στα Βλάχικα της Βάρης που είχαμε πάει να ρημαδοτσιμπήσουμε ελαφρώς. Τηλεφωνούσε συνέχεια το Charlize-άκι (η Theron, ντε) και, φυσικά, δε μπορούσα να απαντήσω. Σπάραξε στο κλάμα μέχρι τελικά να ακούσει τη φωνή μου. Τι να πεις, γυναίκες…

  2. fpboy
    Οκτωβρίου 9, 2011 στο 1:11 μμ

    μια απο τα ίδια….
    γαμημένο άνχος.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

