Αρχική > Uncategorized > Μια προπόνηση του 1978,

Μια προπόνηση του 1978,

Φεβρουαρίου 9, 2015 Σχολιάστε Go to comments

διαβάζω συνεχώς στα εξειδικευμένα περιοδικά για το τρέξιμο προγράμματα προπόνησης για 10αρι ,μαραθώνιο κλπ.
Ψάχνοντας ,βρήκα την δικιά μου προπόνηση του 1976 .
Τότε που όλα αυτά που έχει σήμερα στην διάθεση του ένας αθλούμενος ,τότε δεν ήταν ούτε καν στη φαντασία μας .
Πάντα θυμάμαι ότι στους περισσότερους επίσημους αγώνες ,δεν είχαμε δικά μας spikes ,αλλά 2-3 για όλο τον σύλλογο και τα δανειζόταν ο καθένας μας για τον αγωνα του .
Ποιο πολύ είχα άγχος μη μου φύγει το παπούτσι ( καθότι ήταν ένα νούμερο μεγαλύτερο )κατά την διάρκεια του αγωνα ,παρα ο χρόνος μου.
( όλα αυτά τα θυμήθηκα γιατί προχθές στο long run ,κόλλησε το ρολόι gps που έχω και σπάστικα που δεν είχα τις πληροφορίες για το τέμπο μου ,τους παλμούς μου και την απόσταση που έτρεχα).

FullSizeRenderIMG_2796

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

