Αρχική > Uncategorized > Να ξυρίσω τα πόδια μου ?

Να ξυρίσω τα πόδια μου ?

Ιανουαρίου 19, 2015 Σχολιάστε Go to comments

Άντε πάλι δέχομαι αυτή την προτροπή .
Θυμάμαι όταν ήμουν 30 χρονών και έκανα aerobic ,μου έλεγαν όλοι πως πρέπει να ξυρίσω τα πόδια μου .
Βράχος εγώ ,δεν άκουσα όλους τους metrosexual οπαδούς
Στη συνέχεια παίζοντας ποδόσφαιρο ,φορούσα μακρύ παντελόνι λόγω της θέσης του τερματοφύλακα .
Έτσι είχα ηρεμήσει .
Τώρα που ξανά άρχισα το τρέξιμο ,δειλά δειλά κάποιοι μου το πετάνε .
«μήπως είναι καλύτερα να τα ξυρίσεις «
¨μηπως δεν φαίνονται ωραία στις φωτογραφίες που ανεβάζεις στο facebook ?».
Τους στραβοκοιτάζω και τους απαντώ δημόσια .
Ο Zouri ,πόδια δεν ξυρίζει .
Τέλος .
( σε σχετικό forum , έχουν φτάσει στις 110 σελίδες με οπαδούς και των 2 πλευρών .Δείχνει να είναι ένα θέμα που απασχολεί πολύ τον αντρικό πληθυσμό ) .
Αγαπητά μου αγοράκια ,μην ψάχνεται λόγους για να ξυρίσετε τα ποδαράκια σας ,ή να βάλετε κρεμουλες στο πρόσωπο σας και στη συνέχεια να προτρέπεται και εμάς .
Κάντε το χωρίς ενοχές ,

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

