Αρχική > Uncategorized > είμαι η κοπέλα που σε κοίταζε επίμονα

είμαι η κοπέλα που σε κοίταζε επίμονα

Δεκεμβρίου 15, 2014 Σχολιάστε Go to comments

χθες στην καφετερια .

αυτό το μήνυμα έλαβα χθες στο κινητό μου.
Αμέσως της απάντησα όλο χαρά ,ότι και εγώ σε κάποια στιγμή την κοιτούσα λάγνα.
Βιαζόμουν δε και να την ξανασυναντήσω ,έτσι της έδωσα ραντεβού για μετά από 2 ώρες στο ίδιο σημείο.
Φόρεσα τα καλά μου ,καθάρισα και λίγο τα παπούτσια μου ,έλεγξα τα λεφτά στο πορτοφόλι μου και παρ όλο το κρύο ήμουν Άγγλος στο ραντεβού.
Αυτή όμως δεν φαινότανε ,πέρασε το πρώτο ακαδημαϊκό δεκάλεπτο ,φτάσαμε στη μια ώρα και ούτε και τις επόμενες δυο ώρες είχε φανεί .
Της έστειλα και άλλα μηνύματα ,μήπως τυχόν και το ξέχασε .
Απάντηση δεν έλαβα καμιά .
Ίσως κάτι να της έτυχε ,να τελείωσε  η μπαταρία της .
Δεν πειράζει ,αφού με κοιτούσε τόσο επίμονα ,θα θελήσει να ξαναεπικοινωνησει μαζί μου .
Δεν πιστευω να ήτανε τίποτα μουφα το μήνυμα,και να το εστειλε στη μιση Ελλαδα ,γιατι  μου το έγραφε καθαρά.
Εμενα κοιτούσε επίμονα.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

