Αρχική > Uncategorized > αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ θα σηκωθώ να φύγω από αυτή την χώρα .

αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ θα σηκωθώ να φύγω από αυτή την χώρα .

Σεπτεμβρίου 24, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Δεν θα ανεχτώ να δω στην ίδια μου την χώρα να πληρώνονται έστω και με το ελάχιστο οι εργαζόμενοι.
Δεν θα ανεχτώ να μπορώ να πάρω το φάρμακο που μου προτείνει ο γιατρός μου.Στο υπουργείο γνωρίζουν καλά αυτό το φάρμακο που χρειάζομαι .
Δεν θα ανεχτώ να πληρώνω λογικούς φόρους ,ούτε να μην μου πετσοκοβουν τον μισθό και τα δώρα Χριστουγέννων .
Δεν θα ανεχτώ να υπάρχουν δάσκαλοι και καθηγητές στις θέσεις τους , αλλά ούτε και φυσικά να υπάρχουν κέντρα υγείας .
Δεν θα ανεχτώ να υπάρχει ελεύθερη δημόσια τηλεόραση ,ούτε έντυπος τύπος χωρίς ‘κρυφα » συμφέροντα .
Δεν θα ανεχτώ να μην πληρώνω παράλογα ποσά στα διόδια σε δρόμους που ούτε καν υπάρχουν .
Δεν θα ανεχτώ να ανάβω το καλοριφέρ χειμωνιάτικα και να χρησιμοποιώ το αμάξι μου για μετακινήσεις .
Όχι ,φτάνει πια .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

