Αρχική > Uncategorized > Τα 7 κομπλιμέντα που θέλουν να ακούν οι γυναίκες

Τα 7 κομπλιμέντα που θέλουν να ακούν οι γυναίκες

Σεπτεμβρίου 2, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Διάβασα το παρακάτω άρθρο και νομίζω ότι έπρεπε να προσθέσω και μια πρόταση που φέρνει τα πράγματα ποιο κοντά στην αλήθεια .

1. Δεν θα βρω ποτέ άλλη σαν εσένα
( ναι η μάνα σου μου το τόνισε καθαρά ,ότι πέταξε μετά την συνταγή.)

2. Είναι η πρώτη φορά που είμαι αληθινά ερωτευμένος
( τουλάχιστον για αυτή την Βδομάδα που δεν βγήκα και έξω ,κάνω σταυρό)

3. Δεν θέλω να αλλάξεις σε τίποτα
( απλά αυτά τα 14 κιλά που πήρες ,λίγο τα νεύρα σου και άντε και αυτή την κρεβατομουρμούρα )

4. Είσαι η πρώτη μου προτεραιότητα
( αν δεν παίζει ο Πανιώνιος και αν δεν με έχει καλέσει κανένας )

5. Είμαι περήφανος για σένα
( που βρήκες έναν τόσο ωραίο και καλό άντρα ,επιτέλους )

6. Ακόμα κι αν πάρεις 10 κιλά, εγώ θα σε θέλω το ίδιο
( κοίτα λίγο το Νο 3 ,γιατί με 10 κιλά μια χαρά είσαι,στα 30 που θα φτάσεις με ενοχλεί )

7. Είσαι πολύ όμορφη και σέξι
( καλά λέω και καμιά μαλακία στο τέλος ).

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

