Αρχική > Uncategorized > Σαν βγήκε ο Αριελ στην σκηνή .

Σαν βγήκε ο Αριελ στην σκηνή .

Αυγούστου 7, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Καταφέραμε ( μόνο εμείς ) και διαβάσαμε στα κρυφά το ημερολόγιο του μεγάλου ποδοσφαιριστή .
Μπορεί κάπου να χάσαμε την μετάφραση ,γιατί τα Ισπανικά ,δεν είναι δα και η μητρική μας γλώσσα .
Έτσι ας δούμε τι έγραψε για την χθεσινή του μέρα .
¨Αγαπητο μου diary ( αυτό το κατάλαβα ,γιατί κάπως έτσι ήταν και μια ταινία για τον Τσε ,ημερολόγιο μοτοσυκλέτας ).
Χθες έπρεπε να πάω σε ένα καινούργιο club που ο manager μου είπε να πάω για λίγο ,έτσι για να ρίχνω καμιά κλωτσιά και να μην σκουριάσω από την πολλή υγρασία στα καφέ της Γλυφάδας .
Δεν ήξερα πως να πάω και έτσι ξεκίνησα ποιο νωρίς ,μη χάσω τον δρόμο και καθυστερήσω.
Βρίσκω κάτι χωράφια που είχαν βάψει βιαστικά κάτι γραμμές ποδοσφαίρου και υπέθεσα ότι θα ρθει από εκεί το λεωφορείο να μας πάρει για να πάμε στις εγκαταστάσεις του club.
Φαίνεται ότι και οι άλλοι θα ήταν ξένοι ,γιατί κανένα δεν είδα εκεί κοντά .
Ήταν κάποια παιδάκια με παρδαλά σορτσάκια και υπέθεσα θα ήταν τίποτα για εργασίες στα χωράφια .Ranchero .
Καθόμουν και εγώ μέσα στον ήλιο γιατί δεν είχε πουθενά σκιά .
Διαλέγω έναν 16 χρονών το πολύ και του δίνω 10 Ε για να φέρει νερά για όλους .
Είχα πεθάνει από την δίψα .
Οι άλλοι δεν βλέπω να ερχότανε .
Μήπως με είχε οδηγήσει αλλού το GPS ?

Παίρνω τον manager τηλέφωνο και τον ρωτάω μήπως έχω έρθει λάθος γιατί δεν βλέπω κανένα άλλο ποδοσφαιριστή
Αποκλείεται μου απαντάει αυτός .
Εεεε,δεν θα αναγνώριζα εγώ ,κάποιον ποδοσφαιριστή .
Βαρέθηκα και καθώςειδα τα παιδιά να παίζουν μπαλίτσα ,είπα άντε να δώσω καμιά πασουλα .
Πριν προλάβω να πατήσω για τα καλά το χόρτο ,μου έδωσαν αμέσως την μπάλα και την έσπρωξα λίγο ποιο εκεί .
Γκολ,φωνάξανε τα παιδιά ,
Δεν πολυκατάλαβα τι έγινε ,αλλά αμέσως μετά ήρθε ένας τύπος και μας μοίρασε σαλιαρες .
Γουστάρανε παιχνίδι ,
Ε ,ας παίξω κανένα 10 λεπτο μαζί τους .
Στο 12 λεπτό σταμάτησα και έκανα να φύγω ,δεν θα τους περίμενα άλλο. .
Προτού μπω καν στο αμάξι ,με παίρνει στο τηλ .ένας δημοσιογράφος από μια ραδιοφωνική εκπομπή .
Με ρωτάει πως αισθάνθηκα που έβαλα 3 γκολ στην πρώτη μου προπόνηση με την νέα μου ομάδα .
Ε amigos ,δεν γουστάρω τέτοια .
Όταν βρω το αθλητικό κέντρο και παίξω με τους συμπαίκτες μου θα στο πω .
Σήμερα γούσταρα να παίξω με τους ranchero .
Τέλος

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

