Αρχική > Uncategorized > Στο Παρίσι θα σε πάω ,

Στο Παρίσι θα σε πάω ,

Ιουλίου 30, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Η κυρία Ε . μου το χε επισημάνει πολλές φορές .
«Αυτά που σου λέω ,δεν θέλω να τα πεις σε κανένα .
Φοβάμαι τους δικούς μου ,είναι και η μάνα μου λίγο άρρωστη ,μη με φορτώσουν και τίποτα άλλο ,κανένα κρίμα .
Θα σταματήσω να τον βλέπω εδώ .
Θα βρισκόμαστε στην ζούλα στο Παρίσι ,σαν κυνηγημένοι ,σαν αποδιοπομπαίοι .
Είναι γαμώτο που δεν τον θέλει και ο μπαμπάς μου ,ο θείος μου ο Νωντας και η θειά μου από το χωριό ,αλλά και η άλλη από την Σαλονίκη .
Όλοι δηλαδή ,δεν έχω καταλάβει τι τους έχει πιάσει .
Μια χαρά τα λέει ,θέλει κάποιες αλλαγές πάνω μου .
Το βλέπω και εγώ ,το έχω διαπιστώσει και δεν είναι μόνο τα κιλακια τα παραπανίσια ,είναι που είμαι και λίγο χαμηλοκώλα εκ κατασκευής ,εκ γενετής ,είναι της φυλής μας αυτό .
Πως να το διορθώσω ?
Να κόψω όλο τον πισινό μου ,να τανισω τα πόδια μου ,να πάω σε έναν Προκρούστη ?
Ε ναι ,αυτό ζητάει αυτός .
Χάθηκε να βρω και εγώ έναν γκόμενο που να θέλει να αλλάξω λίγο το στήθος μου ,λίγο τα χείλη μου ?
Αυτός μου λαχε ?
Μήπως έχουν δίκαιο όλοι οι άλλοι που δεν τον θέλουν ,που φτύνουν το κόρφο τους ?
Μήπως εγώ είμαι η ανωμαλιαρα ,που μ αρέσει να με χτυπάνε ,να με μειώνουν και μετά αφού ασελγήσει πλήρως πάνω μου ,να με πετάξει σαν σκυλί ?
Ποιο σκυλί ,αυτά τα αγαπάνε .
Αν μου φερόταν όπως σε αυτά ,θα μουν καλύτερα τώρα .»

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

