Αρχική > Uncategorized > Χτίζεις σπίτια ?

Χτίζεις σπίτια ?

Ιουλίου 1, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Κατά καιρούς δέχομαι αρκετά περίεργα e-mail .
Από το να με ρωτάνε για κάποιο ταξίδι ,μέχρι και το να δώσω κάποια ιατρική συμβουλή .
Αυτό που έχω πολλά χρόνια να δω είναι κάποιο ερωτικό e-mail .
Τέσπα.
Προχθές έλαβα ένα e-mail ,που με ρωτούσε αν χτίζω σπίτια .
Παραξενεύτηκα με την ερώτηση και έτσι θέλησα να ρωτήσω τι ακριβώς θέλει .
Το κείμενο έδειχνε ότι ήταν γραμμένο από κάποια αλλοδαπή ,μια και υπέγραφε με το όνομα Όλγα .
Μου απάντησε ότι διαβάζει εδώ και χρόνια το blog μου και κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα .
Έκανα ένα γρήγορο πέρασμα σε παλιά μου άρθρα ,μπας και καταλάβω πως οδηγήθηκε στο συμπέρασμα αυτό .
Αλλά εγώ κατέληξα στο ότι η ποιο σωστή ερώτηση που θα μπορούσε να με κάνει είναι ,αν γκρεμίζω σπίτια .
Και τότε θα είχα πολλά να της πω

  1. le pouras
    Ιουλίου 1, 2014 στο 8:49 πμ

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

