Αρχική > Uncategorized > Πως είχατε ονειρευτεί να τον -την λένε?

Πως είχατε ονειρευτεί να τον -την λένε?

Απριλίου 5, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Η Κατερινα σε προχθεσινη της δηλωση ,
έγραψε ότι
«Σήμερα γιορτάζουν οι Ορέστηδες.
Κάποτε είχα δηλώσει ότι άμα γνωρίσω άντρα με αυτό το όνομα θα τον παντρευτώ.
Δεν τον γνώρισα ακόμη.
Σπάζομαι κι άλλο λέμε!»
Εσείς πως είχατε σκεφτεί,ονειρευτεί το όνομα του?
Εγώ ήθελα να την λένε Ελένη ή Κατερίνα.

  1. Anonymous
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 8:42 πμ

    Δημήτρης! Καλημέρα και καλή βδομάδα!

  2. ΠΕΤΕΦΡΗΣ
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 9:00 πμ

    Δυναμό, Συρματένια, Συρματούλα,Συγκλητική, Παντζιαφλούρα,Σικλαμέν, Σιγκάρετ, Μερσέντες,Ασχημούλα, Τετράδη, Ζερμπινιώ,Πάτσι Κένζιτ,Άτοσσα…

  3. Anonymous
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 9:03 πμ

    Γνωρίζω κιόλας ΤΟΝ Δημήτρη, αλλά … Λοιπόν, καιρός να ασχοληθώ με κάτι εποικοδομητικό Δευτέρα πρωί που έχουμε! I will survive!

  4. Φοίβος ο άγιορτος!
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 10:49 πμ

    Ο Πετεφρής πάει για χαρέμι! ¦D

    Οσο πλησιάζει του Αγίου Zouri, όλο για γιορτές μάς μιλάς! Πού το πας, άραγε, πού το πας;

    Αλλά τότε, θα μού την έχεις κοπανήσει. Δεν θα σε προλάβω για ένα γιορτινό κέρασμα!

  5. zouri1
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 11:06 πμ

    με εχει πιασει το αγιο πνευμα.
    Μα φοιβο ολο και σε πλησιαζω.Χθες μελετουσα το μετρο σας,και αλλαξα ξενχειο και εκλεισα ενα διπλα στο MRo.

  6. Anonymous
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 11:31 πμ

    Χμ… Κωνσταντίνος (που τον έχω) αλλά μου αρέσουν και τα Οδυσσέας, Αχιλλέας κλπ…(εξαιρούνται οι Πάτροκλος κλπ οι οποίοι ήτο φουστιδες!!!)

  7. country girl
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 12:10 μμ

    country boy! δεν ειναι φοβερο???

  8. Anonymous
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 12:42 μμ

    Ορέστη λένε τον γιο μου, αλλά ατύχησες, είναι λογοδοσμένος, με γυναίκα :-Ρ

  9. kelly
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 12:47 μμ

    ειχα ονειρευτει να τον λενε Σπυρο,οπως ενα αγορακι που ειχα γνωρισει στον παιδικο σταθμο

  10. kelly
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 12:48 μμ

    Θεριο,εχω εναν πολυ καλο φιλο που τον λενε Ορεστη.Μηπως ειναι αυτος το αλλο σου μισο?
    Θα δωσω το τηλ.στον Zouri

  11. Θεριό Ανήμερο
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 12:52 μμ

    Πλάκα πλάκα, δεν ξες καμιά φορά…

  12. An-Lu
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 12:57 μμ

    …μόλις γνώρισα το βίκτωρα, ξέχασα πως υπήρχαν και άλλα αντρικά ονόματα!
    Βίκτωρ δαγκωτό πλέον!

  13. ΣεΞπΥρ
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 12:58 μμ

    Θα γυρίσω 2 ποστ πίσω και θα πω:

    ****ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΖΟΥΡΙ****

  14. Marilina
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 1:06 μμ

    εγώ τον φανταζόμουν «Άρη», μετά κατάλαβα πως μου αρκεί να είναι πολεμοχαρής =)

  15. anonimh
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 5:08 μμ

    twra egw pirazei pou den exw katalabei tipota h ksanxia? mallon den peirazei giati eimai mia koukla kai as mi giortazw simera kai stis omorfes ola dikaiologountai!!! 😉

  16. raheem
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 6:27 μμ

    I was looking out for Travel Strollers related information and I have found your this post. Sorry, I have seen that isn’t a perfect match. But, anyway, I am glad I have stopped by even though this isn�t a perfect match. What you have in your content is very interesting for most people.

  17. SIENNA MILLER
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 6:34 μμ

    ΕΓΩ ΜΑΝΟΣ…ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ..

  18. SIENNA MILLER
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 6:53 μμ

    Α1ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ…

  19. mmg
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 8:13 μμ

    bill gates

  20. N.Ago
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 10:09 μμ

    Εχει το ονομα που ονειρευομουν!

  21. Anonymous
    Νοεμβρίου 13, 2006 στο 11:59 μμ

    to zampeto to latrepsa
    to foivi eixe kali ivi
    to uta me esteile se visigothika dasi
    to hiroko itan poli politismeno
    to erzebet lagno prostixo
    to ruby moukatse kai to pantreutika!

  22. Mari-R1
    Νοεμβρίου 14, 2006 στο 2:08 πμ

    κοιτα να δεις πλάκα κι εγώ μικρή είχα κόλλημα με το Ορέστης..μάλλον είχα επηρεαστεί από μια σειρά στον ΑΝΤ-1 το μονοπάτι της αγάπης (ή ο δρόμος να ‘τανε?) αλλά από τότε μου κάτσε και έλεγα το ίδιο με το θεριό..χεχεχε – βέβαια ακόμα δεν έχω βρει κανέναν που να το λένε έτσι επομένως προβλέπεται το όνομα να το παίρνει κανένα παιδί (αν προβλέπεται να κάνουμε..)

  23. tsitas
    Νοεμβρίου 14, 2006 στο 2:44 πμ

    Σβετλάνα!

  24. Zooman
    Νοεμβρίου 14, 2006 στο 3:43 μμ

    Sienna για μενα είσαι!
    Βέβαια το ερώτημα ειναι:Εγω είμαι???
    Απο μικρος ειχα ερωτική φαντασίωση με την Τατιάννα (ΟΧΙ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΣ!!!!!)
    :)))

  25. annanias
    Νοεμβρίου 14, 2006 στο 3:45 μμ

    Δυο ονόματα μου άρεσαν για να τα έχει κάποιο γκομενάκι.Το Τασος (ασχολίαστο) και το Φώτης. Αυτό που δεν θα μου άρεσε να έχει είναι το Χρήστος…Το Τάσος έχει να κάνει με αγοράκια που μου άρεσαν στην παιδίκη μου ηλικία. Το Φώτης και το Χρήστος δεν ξέρω πως προκλήθηκαν…ίσως από τους δυο μου θείους τώρα που το ξανασκέφτομαι ο αγαπημένος και ο αντιπαθητικός…

  26. Anonymous
    Νοεμβρίου 19, 2006 στο 6:01 μμ

    ΒRAD- ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ. ΒRAD PITT AΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

