Αρχική > Uncategorized > Στο blog μας μπορείτε πλέον να βρείτε και Εδώδιμα- Αποικιακά

Στο blog μας μπορείτε πλέον να βρείτε και Εδώδιμα- Αποικιακά

Μαρτίου 31, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Αφού πλέον ο καθένας μπορεί να πουλάει ότι θέλει ,έτσι αποφάσισα και εγώ να πουλώ από το blog μου ,γάλα ,φάρμακα, κουλούρι Θεσσαλονίκης
και ότι άλλο μου ζητήσετε και δεν το έχω στον κατάλογο .
Έτσι αντί να ενισχυθεί κάθε επαγγελματική κατηγορία που υποφέρει από την κρίση που διάγουμε ,βρέθηκε η λύση να τους κλείσουμε και να ησυχάσουμε όλοι μας .
Τι διαφορά θα υπάρχει αν αντί για 30% ανεργία πάει στο 70 % .
Έτσι και αλλιώς κανενός το αυτί δεν ιδρώνει .
Εμείς συνεχίζουμε κανονικά την ζωούλα μας ,όλα βαίνουν καλώς ,να και η αγορά μας περιμένει.

  1. le pouras
    Μαρτίου 31, 2014 στο 3:00 μμ

    Βάλε κι εμένα σε ένα ράφι, τώρα που γυρίζει. Προσφέρω το απολλώνειο κορμί μου σε καλές τιμές!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

