Αρχική > Uncategorized > μήπως πρέπει να κάνουμε μια » αναδιάρθρωση » στις γιορτές ?

μήπως πρέπει να κάνουμε μια » αναδιάρθρωση » στις γιορτές ?

Μαρτίου 11, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Παίρνω προχθές τον φίλο μου Γεράσιμο τηλέφωνο για τα χρόνια πολλά ,μια και είχα διαβάσει ότι εκείνη την μέρα ήταν του Αγίου Γερασίμου .
-α,εγώ είμαι με τον Γεράσιμο της Κεφαλλονιάς ,δεν γιορτάζω σήμερα .
Το ίδιο συμβαίνει και με άλλα ονόματα.
Α,εγώ δεν γιορτάζω σήμερα ,είμαι με τις άλλες Αναστασίες ,Θεοδώρες ,Μαρίες κοκ.
Έτσι σκέφτηκα μήπως υπάρξει μια εκ νέου «ανακοίνωση » που να λέει ότι εκείνη την μέρα γιορτάζουν όλοι οι Γεράσιμοι ,όλες οι Μαρίες ,όλες οι Θεοδώρες .
Θα σταματήσει και το μπέρδεμα
Α,να μην ξεχάσω και του Αγίου Ευστρατίου .Είχα πάρει τον φιλο μου τον Στράτο για τα χρόνια πολλά ,με αποπήρε και μετά είχα μπερδευτεί ,και δεν ξαναπήρα.
Τέλος,πρέπει να μπει μια τάξη.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

