Αρχική > Uncategorized > θα πάρω την ομάδα μου και θα φύγω,

θα πάρω την ομάδα μου και θα φύγω,

Φεβρουαρίου 27, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Είμαι πρόεδρος σε μια ομάδα .
Ας θεωρήσουμε ότι είναι ποδοσφαιρική ομάδα .
Ας πούμε ότι έχω 6 νίκες και 13 ήττες .
Ας πούμε ότι με αδίκησε σε μια φάση ο διαιτητής .
Γιατί να κοιτάξω ότι η ομάδα μου όλη την χρονιά σχεδόν διασύρεται και έχω μια χάλια ομάδα ?
Όχι ,ο διαιτητής φταίει και για όλα τα παιχνίδια που έχω δώσει μέχρι στιγμής .
Δεν φταίει κανένας άλλος .
Μπορεί να έχω αλλάξει και 3 προπονητές σε μια χρονιά .
Όχι ,όχι δεν φταίω εγώ,ο διαιτητής φταίει .
Φυσικά ουδεμία σχέση έχουν τα προαναγραφομενα μου ,με την Ελλάδα ,όπου οι ομάδες έχουν υπομονή και μακροχρόνια πλάνα .
( Φυσικά όταν σε έναν εκτός έδρα αγώνα της ομάδας που προεδρεύω ,δεχτήκαμε γκολ στο 94 και κακώς ακυρώθηκε ,δεν με ενόχλησε,ανθρωπινα είναι τα λάθη )

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

