Αρχική > Uncategorized > Έχω συνοδέψει μεγάλους σε ηλικία ανθρώπους .

Έχω συνοδέψει μεγάλους σε ηλικία ανθρώπους .

Φεβρουαρίου 24, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Όταν ήμουν λυκόπουλο αρχικά και στη συνέχεια πρόσκοπος ,έπρεπε να κάνω κάθε μέρα μια καλή πράξη .
Αυτό δεν ήταν και τόσο εύκολο όσο ίσως ακούγεται .
Για αυτό όταν έβλεπα να τελειώνει η μέρα ,χωρίς να έχω προλάβει να κάνω κάποια καλή πράξη ,πήγαινα σε κάποια κεντρική λεωφόρο και συνόδευα μεγάλους σε ηλικία ανθρώπους να διασχίσουν χωρίς προβλήματα τον δρόμο .
Δεν ξέρω αν όλες αυτές οι αγαθοεργίες που έκανα στην παιδική μου ηλικία ,μου δίνουν το δικαίωμα σήμερα να διεκδικήσω κάποιο δήμο της χώρας μας .
Α ,η αμοιβή μου για όλα αυτά ,ήταν ένα μεγάλο ευχαριστώ.

  1. le pouras
    Φεβρουαρίου 25, 2014 στο 4:24 μμ

    Μου συνέβη ξανά τις προάλλες. Περίμενα να ανάψει το φανάρι των πεζών όταν διασταυρώθηκαν τα βλέμματα μας με νεαρή, εκπάγλου καλλονής, καλλίπυγο δεσποινίδα. Ήξερα, το έβλεπα άλλωστε στα μάτια της, ότι ο πρωτόγονος, σαρκικός πόθος είχε θεριέψει και στους δύο μας. Πριν προλάβω να μιλήσω, με ρώτησε με τα καυτά, σαρκώδη χείλη της: Παππού, θέλεις να σε περάσω απέναντι;

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

