Αρχική > Uncategorized > Παρακαλώ να μου γυρίσουν πίσω το € που είχα ρίξει στην Fontana di Trevi .

Παρακαλώ να μου γυρίσουν πίσω το € που είχα ρίξει στην Fontana di Trevi .

Φεβρουαρίου 20, 2014 Σχολιάστε Go to comments

μάλλον όσοι έχετε επισκεφτεί το πανέμορφο αυτό συντριβάνι στην Ρώμη ,θα μπήκατε στον πειρασμό να ρίξετε και εσείς ένα νόμισμα κάνοντας μια ευχή περιμένοντας να πραγματοποιηθεί κατά τα λεγόμενα της παράδοσης .


Έτσι και εγώ αν και όχι μικρός και αθώος ,έριξα ένα 2 ευρο στο συντριβάνι .
Περίμενα έναν χρόνο ,τίποτα .
Πέρασε και ο δεύτερος ,τίποτα .
Πλέον έχω χάσει το μέτρημα πόσα χρόνια πέρασαν ,αλλά το κακό είναι ότι έχω ξεχάσει και ποια ευχή είχα κάνει .
Έτσι διαβάζοντας χθες ότι μαζεύουν τα νομίσματα που έχουν ρίξει ,σκέφτομαι να στείλω μαι επιστολή προς τον δήμαρχο τής Ρώμης και να του ζητάω να μου επιστραφεί το 2 ευρω μου .

327D75C7FAA38502B3AA825A8DE96B11
Μπορώ δε να το αναγνωρίσω ανάμεσα και σε χιλιάδες άλλα .
Αμάν πια .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

