Αρχική > Uncategorized > ο Άγιος Βαλεντίνος είναι σκέτη λέρα?

ο Άγιος Βαλεντίνος είναι σκέτη λέρα?

Φεβρουαρίου 14, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Περισσότερο νομίζω ότι είναι η μέρα της αδυσώπητης μουρμούρας,παρά των ερωτευμένων.
Γιατί το λέω αυτό?
Μαα,γιατί αρχίζει την μουρμούρα η γυναίκα από την προηγούμενη μέρα
-που θα με πας την μέρα των ερωτευμένων?
-τι δώρο θα μου πάρεις.?όχι πάλι καμιά σοκολατένια καρδιά όπως πέρυσι.Ο Χρήστος πήρε στην γυναίκα του μια χρυσή καρφίτσα.
Εγώ δεν αξίζω κάτι τέτοιο.?
Την ίδια μέρα.
-μμμ,μην νομίζεις ότι θα την βγάλεις μόνο με ένα φιλί.Περιμένω να δω τι σκέφτηκες να μου πάρεις.Σου θυμίζω ότι έχω 6 σετ κόκκινα εσώρουχα.
Κοίτα να είσαι πιο πρωτότυπος αυτή την φορά.
Την επόμενη μέρα.
-τι σημαίνει,δεν έχουμε λεφτά και δεν μου πήρες κάτι.Σου ζήτησα εγώ κάτι ακριβό?
Η χειρονομία είναι που μετράει,αλλά εσύ δεν αξιώθηκες.Είδαμε και πέρυσι που δεν είχαμε κρίση τι μου πήρες.
Οπότε,σίγουρα ο Άγιος Βαλεντίνος είναι σκέτη λέρα.

  1. Φεβρουαρίου 14, 2012 στο 9:23 πμ

    Έλα μωρέ ζουράκο!
    Ένας άνθρωπος που θα έδειχνε τέτοια έλλειψη κατανόησης, δεν θα την έδειχνε μόνο σήμερα.
    Κι ευτυχώς μάλλον είναι μειοψηφία.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

