Αρχική > Uncategorized > μόλις κερδίσατε μια ερωτική βραδιά ,

μόλις κερδίσατε μια ερωτική βραδιά ,

Φεβρουαρίου 5, 2014 Σχολιάστε Go to comments

-ορίστε ,δεν κατάλαβα
-ο αριθμός σας έχει κερδίσει μια ερωτική βραδιά στην προεδρική μας σουίτα και ένα ρομαντικό δείπνο καθώς και πλούσιο πρωινό στο δωμάτιο και ελεύθερη χρήση του spa για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
-α,πολύ ωραία δέχομαι
-όλα αυτά από 350 € μόνο με 199 €
-μέσα είμαι .Η κοπέλα είναι ωραία ? έχετε καμιά φωτο της ? μπορώ να διαλέξω από πολλές ?
-δεν σας καταλαβαίνω
-μόλις τώρα δεν μου είπατε ,ότι κέρδισα μια ερωτική βραδιά ? μόνος μου θα είμαι ? δεν θα έχετε και κάποια κοπέλα στην σουίτα ?
-εννοούσαμε ότι θα ρθειτε με την γυναίκα σας ή την φίλη σας
-ναι αλλά αυτό δεν είναι άδικο ,αφού κέρδισα την ερωτική βραδιά και είμαι μόνος δεν έπρεπε εσείς να μου παρέχετε και μια κοπέλα ?
-τι να σας πω ,δεν μου έχουνε πει κάτι τέτοιο .
-Για ρωτήστε σας παρακαλώ ,γιατί με ενδιαφέρει πολύ αυτή η υπέροχη προσφορά σας ,αλλά δεν προλαβαίνω μέχρι την άλλη Βδομάδα να βρω ταίρι
Κρίμα να κλωτσήσω τέτοια τύχη .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

