Αρχική > Uncategorized > Άκου Χάρη!

Άκου Χάρη!

Φεβρουαρίου 2, 2014 Σχολιάστε Go to comments


Έχει ξεθαρρέψει ο φίλος μου ο Χάρης,από τότε που έμαθε να γράφει σχόλια στο blog μου.
Κάθε μέρα γράφει και από ένα.Για ήρεμα παρακαλώ.
Γυρνάμε κάποια χρόνια πίσω και…
…όποτε πήγαινα στο μαγαζί του,μου άρχιζε την λεκτική επίθεση.
-Της πλάκας πρωταθλητής ήσουν.Τίποτα δεν είχες καταφέρει.
Να δεις τον βιτριναδορο μου να καταλάβεις πως ήταν οι πρωταθλητές.
Να σου πει ιστορίες να τρελαθείς.Είχε τρέξει και σε Πανευρωπαϊκούς αγώνες.
-κάτι τέτοιους εγώ,τους άφηνα 150 μέτρα πίσω.
Ούτε γεια δεν τους έλεγα.

Ένα πρωινό είχα παει στο μαγαζί του και ο Χάρης δεν είχε φανεί ακόμα.
Βλέπω έναν τύπο να φτιάχνει την βιτρίνα του.
-εσύ είσαι ο πρωταθλητής που μου χει ζαλίσει τα …. ο Χάρης?
-μάλλον.
-άκου τώρα(ψψψψψ…).


Μετά από λίγο μπαίνει στο μαγαζί ο Χάρης.Προτού καν βγάλει το μπουφάν του αρχίζει το στόλισμα μου.
-ελα ρε άχρηστε να δεις πως είναι οι πρωταθλητές.
Πάω εγώ ταχατε αμήχανος.
-τι αγώνισμα έκανες?ρωτάω
-800
-πότε?
-το 1976
-που είχες τρέξει?
-στην Καβάλα.
-και εγώ είχα τρέξει εκεί.
-ελα.πως σε λένε?
-zouri.
-O ZOURI ΕΙΣΑΙ?
Απίστευτο.Είχα βγει 2ος πίσω από σένα.
Κόκκαλο ο Χάρης.Τον είχαμε χάσει.Πάγωσε ξαφνικά και είχαν πέσει οι σφυγμοί του.
Δεν τολμούσε να μου πει κάτι για βδομάδες.
Δεν άντεξα όμως άλλο την κατάσταση του,και του είπα την αλήθεια.
Ότι τον είχα συναντήσει πριν έρθει και είχαμε συμφωνήσει να του κάνουμε αυτή την πλάκα.


Άντε να σας πω και μια άλλη πλάκα που του χα κάνει,και τον έκανα ρεζίλι σε όλη την γειτονιά.
Μια μέρα πάω στο φαρμακείο που είναι απέναντι από το μαγαζί του.
-Βασίλη(ο φαρμακοποιός),μου δίνεις σε παρακαλω 2 κουτιά προφυλακτικά.
Παει ο Βασίλης και μου τα φέρνει.
Σκύβω και του λέω ψιθυριστά.
-μη πεις τίποτα στον Χάρη ότι αγόρασα προφυλακτικά
Με κοιτάει με απορία.
-γιατί αυτό?
-γιατί δεν θέλω να καταλάβει ότι πηδάω και άλλον!!!
Περαστικά Χάρη.

 

  1. vad
    Δεκεμβρίου 14, 2009 στο 1:13 μμ

    Ενας εσύ κι ένας ο φτερωτός γιατρός!Μόνο που εσύ δεν έγινες δήμαρχος Θεσσαλονίκης:!)))

  2. Δεκεμβρίου 14, 2009 στο 1:53 μμ

    εχω ξαναπει οτι μου αρεσε πολυ σαν αθλητης

  3. Χαρης
    Δεκεμβρίου 14, 2009 στο 6:11 μμ

    Ακου λοιπον φτερωτε Ζουρακο. Ολη αυτη την πρωταθλητικη σου απαξιωση την ειχες υποστει για ενα και μονο λογο.Το ιδιο ποιημα,22 υπαλληλους ειχα αλλαξει [μονο γυναικες] 27 φορες το ειχα ακουσει Οι 5φορες διαφορα προκυπτει, γιατι την ωρα της τυχαιας απαγγελιας σου η κοπελα μπορει να ειχε καποιο πελατη τοτε εγω ειχα τη χαρα να το ξανακουσω.Η λυση σε ολο αυτο το εργο εχει ονομα και λεγετε ‘ ΤΑΡΕΚ’ μαυρος και 2μετρος.Απο τοτε ουτε ενα γραμμα ουτε ενα τηλεφωνο.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

