Αρχική > Uncategorized > Τα κορίτσια της διπλανής πόρτας στο νέο ημερολόγιο του Playboy.

Τα κορίτσια της διπλανής πόρτας στο νέο ημερολόγιο του Playboy.

Φεβρουαρίου 1, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Έχω πάρει από χθες σβάρνα όλες τις διπλανές πόρτες,τέτοια κορίτσια σαν αυτά της φωτογραφίας δεν συνάντησα.
Άλλαξα όροφο,περιοχή,πόλη,κράτος.
Και πάλι στάθηκε αδύνατο.
Δεν συναντήθηκα με αυτά τα κορίτσια.
Έδειχνα την φωτογραφία τους παντού,μήπως τα είχε δει ή είχε ακούσει κάποιος για αυτές.
Αλλά μπαααα.
Ουδείς γνώριζε.
Πάντως θα συνεχίσω την προσπάθεια μου.
Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.
Μήπως είναι καμιά δική σας γειτόνισσα?

  1. Sourotiri
    Νοεμβρίου 19, 2007 στο 10:11 πμ

    Η πρωτη απο αριστερα ειναι η δικια μου γειτονισα.

  2. An-Lu
    Νοεμβρίου 19, 2007 στο 10:37 πμ

    Τρίδυμες είναι;

  3. _ST_
    Νοεμβρίου 19, 2007 στο 10:48 πμ

    της κυρα Κούλας καλέ η κόρη είναι η μεσαία!!!

  4. Γκρινιάρης
    Νοεμβρίου 19, 2007 στο 10:56 πμ

    Και η πιο δεξιά είναι ξαδέρφη μου, γι’ αυτό λίγα λόγια, ε;

  5. ναντια
    Νοεμβρίου 19, 2007 στο 12:07 μμ

    αντρικο ημερολογιο με κουκλους διπλανης πορτας δεν παιζει?

  6. Anonymous
    Νοεμβρίου 19, 2007 στο 12:12 μμ

    Στρατηγέ μου, όλο τις δικές μου γειτόνισσες γυροφέρνεις… για πρόσεχε λίγο, έχουμε και ένα όνομα της γειτονιά μας να υπερασπιστούμε!

  7. Fight Back
    Νοεμβρίου 19, 2007 στο 1:26 μμ

    απατη! οι φωτογραφιες ειναι παλιες, η μεσαια ειναι εγγυος και μαλιστα προχθες της παραχωρησα τη θεση μου στο τρολλευ

  8. zouri1
    Νοεμβρίου 19, 2007 στο 6:36 μμ

    Sourotiri @ναι μου τοπε οτι μενει διπλα σου.Αρα θα ερχονται απο εκει και οι αλλες.

    An-Lu@ κατσε να τις δω και στο πρόσωπο.Δεν εχω φτασει εκει ακομα.

    _ST_@ α,του κ.Βαγγελη ,κορες ειναι?

    Γκρινιάρης@ μα δεν ειπαμε τιποτα για την ξαδελφη σου.Αφωνοι εχουμε μεινει.

    ναντια @ και να παιζει δεν προκειται να το δεις εδω.:)

    Fantare@μπα,ολο στην γειτονια σου θα με βλεπεις απο εδω και στο εξης.

    Fight Back@ δεν το αμφισβητω αυτο που λες.Το κακο ειναι το δεν ειναι απο μενα εγγυος.Εσυ που ησουν τις μερες της εκεινες?

  9. Fight Back
    Νοεμβρίου 19, 2007 στο 11:31 μμ

    δε ξερω, στο τρολλευ φανταζομαι

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

