Αρχική > Uncategorized > Στη Χονολουλού θα πάω,δεν πάω αλλού .

Στη Χονολουλού θα πάω,δεν πάω αλλού .

Ιανουαρίου 20, 2014 Σχολιάστε Go to comments

Λόγω της διαφαινόμενης ανόδου στην εξουσία του ΣΥΡΙΖΑ ,δεν έχω καμία διάθεση να ζήσω σε μια μη μνημονιακή Ελλάδα .
Γουστάρω την ανεργία στο 30% ,τα σπίτια χωρίς πετρέλαιο ,τον κόσμο χωρίς αμάξια ,στέγη ,φάρμακα .
Γουστάρω να ξαναπληρώνω για την υγεία μου .
Γουστάρω να δίνω όλο τον μισθό μου στα χαράτσια .
Οπότε γεια και χαρά σας ρε πατριώτες .
Ουρά θα έχουμε στα αεροδρόμια ,από λαθρεμπόρους και συμμετέχοντες σε οικονομικά σκάνδαλα προμηθειών και εξοπλισμών .
Αλλά εγώ δεν θα πάω στα κέντρα αντίστασης ,τα Παρίσια ,το Λονδινα και τα Βερολινα.
Θα πάω στην Χονολουλού .
Με τις ημίγυμνες στρουμπουλές γυναίκες που θα χορεύουν μπροστά μου όλη μέρα και εγώ θα πίνω κοκτέιλ .
Θα γράφω συνεχώς και νέα status στο facebook και έτσι θα κάνω και το επαναστατικό μου καθήκον.
Μετά από δεκαετίες θα ξαναγυρίσω ,ε ναστε στο αεροδρόμιο για να με υποδεχτείτε .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

