Αρχική > Uncategorized > Χαμένος στη πρόσθεση .

Χαμένος στη πρόσθεση .

Νοεμβρίου 26, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Κάπου έχω μπερδευτεί .Ίσως χρειάζομαι ακόμα και ανώτερα μαθηματικά για να βρω την σημερινή μου ηλικία .
Πόσο γίνομαι σήμερα ?
52 ή 53 ?
Δεν ξέρω πολλά ακούγονται .
Πάντως κάπου εκεί γύρω είμαι .
Δεν έχει και τόσο σημασία ένας χρόνος πάνω κάτω ..
Τέλος πάντων σήμερα μάλλον κλείνω τα 52 .
Μπορεί και όχι .
Δεν πολυκοιταω και την ταυτότητα .
Περισσότερο ρωτάω την ψυχή μου .Ακόμα δεν έχω δει μια άσπρη τρίχα εκεί .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

