Αρχική > Uncategorized > Τι σκέφτηκες την πρώτη στιγμή που με είδες?

Τι σκέφτηκες την πρώτη στιγμή που με είδες?

Νοέμβριος 14, 2013 Σχολιάστε Go to comments

ωχ,αυτή είναι μια ερώτηση παγίδα,και τρέμω κάθε φορά που μου την κάνουν.
Γιατί όποια απάντηση και αν δώσεις είσαι χαμένος.
Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά.
-α,δεν μου άρεσες,σκέφτηκα πως είναι αυτή έτσι.
-ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑ?καλά δεν ντρέπεσαι να σκεφτηκες κάτι τέτοιο για μένα?που όλοι παθαίνουν από την πρώτη στιγμή που με βλέπουν?
Πάμε και στην άλλη εκδοχή
-θαμπωθηκα αμέσως μόλις σε είδα
-και τι εχεις πάθει τώρα και είσαι τόσο ψυχρός μαζί μου.Τι είναι αυτό που σε έχει αποτραβηξει από πάνω μου και δεν είσαι πια τόσο θαμπωμένος?
Οπότε κανε και μια φορά ότι δεν κατάλαβες την ερώτηση και πέτα την μπάλα έξω από το τερέν.
-το Λονδίνο ή η Πράγα είναι ωραιότερη?
-έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να πάμε πουθενά με σενα πουχω μπλεξει.
Ωχ άσε, ούτε την μπάλα να πετάξεις έξω πιάνει.

  1. Νοέμβριος 19, 2010 στο 9:14 πμ

    Μην απαντάς, μην απαντάς. Άρχισε να βήχεις και σήκω να πιείς ένα ποτήρι νερό. Και μετά ρίξε την ατάκα: Τί έπαθα στα καλά καθούμενα; Μου ήρθε και μια ξινίλα…

  2. Αντώνης
    Νοέμβριος 19, 2010 στο 9:46 πμ

    Χε χε, με αφορμή το ερώτημα σου Ζούρη, ρώτησα την γυναίκα μου εγώ, πριν προλάβει να με ρωτήσει εκείνη και βρεθώ εγώ στην θέση να απαντάω σε τέτοια ερώτηση…

    Της την έφερα!!!

    Φαντάζομαι πως… η απάντηση της γυναίκας μου, ίσως να ανοίξει νέους ορίζοντες στις πιθανές απαντήσεις που θα δίνετε εσείς σε όσες σας κάνουν την ίδια ερώτηση, αν και αμφιβάλλω…

    Η γυναίκα μου μου είπε: Την πρώτη πρώτη στιγμή?
    Της απάντησα: Ναι, την πρώτη πρώτη στιγμή!
    Και μου απάντησε με ειλικρίνεια: Πω πω, τι μαλάκας είναι αυτός!!!

    Είδατε? Δεν ήταν δύσκολο. Μετά από αυτήν την απάντηση που μου είπε, σιγά μην τολμήσει να με ρωτήσει ποτέ η ίδια, μια ανάλογη ερώτηση… Τα κατάφερα!

    Η αλήθεια (μεταξύ μας ε?), όταν την πρωτοείδα, είπα: Πω πω, ωραίο κώλο έχει η πιτσιρίκα!!!

    Έκτοτε περάσανε 12 χρόνια… 🙂

  3. Νοέμβριος 19, 2010 στο 9:59 πμ

    Δίκιο είχε. Αφού την παντρεύτηκες…
    (Το αυτό ισχύει και δι’ υμάς, προς αποφυγή παρεξηγήσεων…)

  4. Αντώνης
    Νοέμβριος 19, 2010 στο 10:19 πμ

    Κατ αρχάς, σαφώς και είχε δίκιο.

    Αλλά, διαφωνώ ότι αποδεικνύεται επειδή την παντρεύτηκα. Μάλλον άλλο συμβαίνει: Γι αυτό με παντρεύτηκε εκείνη!!!

    Δεν είναι χαζές οι γυναίκες να διαλέξουν για άντρα τους ένας έξυπνο. Ο έξυπνος θα τις πάρει χαμπάρι, άσε που… ξέρει ήδη! Ενώ ο μαλάκας, είναι ιδανικός για σύζυγος.

  5. Νοέμβριος 19, 2010 στο 10:44 πμ

    Χα, χα, χα… Σωστά τα λες!!!

  6. le pouras
    Νοέμβριος 14, 2013 στο 6:55 μμ

    Βυζάρες! Κάνε και μία στροφή να δούμε το καπό!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

