Αρχική > Uncategorized > ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Νοεμβρίου 13, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Το παρόν ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της μεταπτυχιακής  εργασίας φίλης του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών και Συμπεριφορά Καταναλωτή στο Φυσικό Κατάστημα: Η Περίπτωση του Κλάδου Ένδυσης/Υπόδησης». Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση της συμπεριφοράς του σημερινού καταναλωτή και η σχέση του με τις νέες τεχνολογίες στο φυσικό κατάστημα. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και απολύτως εμπιστευτικό. Προκειμένου η έρευνα να έχει επιτυχία και να είναι χρήσιμη πρέπει να απαντήσετε με ειλικρίνεια σε όλες τι ερωτήσεις .Παρακαλώ πολύ δώστε την πρώτη απάντηση που σας έρχεται στο μυαλό και μην αφιερώνετε πολύ χρόνο σε κάθε απάντηση. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο που θα διαθέσετε, καθώς η συμβολή σας για την ολοκλήρωση της έρευνας είναι ιδιαίτερα σημαντική.

( όσοι ενδιαφέρονται  μόλις τελειώσει η έρευνα ,μπορεί να ζητήσει τα αποτελέσματα )

Πατήστε εδώ ,για να μεταφερθείτε στη σελίδα της έρευνας .

Ευχαριστώ

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s