Αρχική > Uncategorized > να σου δείξω τα γραμματόσημα μου?

να σου δείξω τα γραμματόσημα μου?

Οκτώβριος 25, 2013 Σχολιάστε Go to comments

τα παλιά καλά χρόνια έτσι καλούσαν την άλλη-o για …τα περαιτέρω.
Την ίδια πρόσκληση δέχτηκα και εγώ πριν λίγες μέρες.
Θεώρησα ότι κάποιος παππούς της θα της τοχε πει.
Έτσι όλο χαρά χτυπούσα το κουδούνι της.
Αλλά οιμε,είχανε περάσει ήδη 3 ώρες και ακόμα μου δείχνε το σπάνιο γραμματόσημο του 20.
Αναγκάστηκα να την διακοψω και να βάλω λίγο την τάξη για την ερχόμενη αταξία που ποθούσα.
-μα εγώ σε κάλεσα γιατί θα θυμάσαι καλύτερα τα γεγονότα της εποχής και να καταλάβεις την αξία τους.
Οπότε μάλλον δεν έχω καμιά ελπίδα?

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

