Αρχική > Uncategorized > έχετε πάρει πιστοποιητικό από δήμο χωρίς να ταλαιπωρηθείτε ?

έχετε πάρει πιστοποιητικό από δήμο χωρίς να ταλαιπωρηθείτε ?

Οκτωβρίου 21, 2013 Σχολιάστε Go to comments

με αφορμή την πολύ σοβαρή υπόθεση με το ξανθό κοριτσάκι που βρέθηκε σε καταυλισμό ρομά ,διαπιστώνουμε ότι ήξεραν πολύ καλά τους νόμους αλλά και πως να εκμεταλλευτούν τα παράθυρα τους .
Νομίζω ότι με αφορμή αυτό το γεγονός ,πρέπει να ενταθούν οι έλεγχοι και για τα παιδιά των φαναριών που θεωρώ ότι «βασανίζονται » προκειμένου να εισπράξουν κάποια ευρώ .
Αυτή η άνεση των ρομά να ανοίγουν οικογενειακές μερίδες ,να εκδίδουν πιστοποιητικά ακόμα και ταυτότητες ,έφερε στον νου μου τις 3-4 φορές που πήγα να ζητήσω πιστοποιητικό από τον δήμο ,πάντα βρίσκαν κάτι λάθος γραμμένο και με ταλαιπωρούσαν αφάνταστα .
Όλο και κάποιος υπάλληλος πριν από χρόνια είχε κάνει κάποιο λάθος σε κάτι ,με αποτέλεσμα να δυσκολεύομαι εγώ στην έκδοση ενός πιστοποιητικού .
Η πλάκα είναι ότι το 1980 μου ζήτησαν να υπηρετήσω 2 φορές στον στρατό γιατί έχω 2 ονόματα ,Ιωάννης -Στυλιανός και σε ένα έγγραφο φαινόμουν ως Ιωάννης του Στυλιανού .( γιατί κάποιος υπάλληλος κάποτε έτσι υπέθεσε )
Πριν ένα μήνα χρειάστηκα να πάρω ένα πιστοποιητικό τής μητέρας μου και εκεί διαπιστώσανε ότι ήταν λάθος γραμμένο το όνομα της μητέρας της και μου ζήτησαν να φέρω ένα πιστοποιητικό της για να δούνε πως ακριβώς είναι το όνομα της .
Όλα ίσως ακούγονται εύκολα ,με την διαφορά ότι είχε πεθάνει στην κατοχή ,χωρίς να ξέρω που ,ούτε σε ποιον δήμο ανήκε ή που έμενε ,ούτε ήξερα πως ήταν το κανονικό της όνομα .
Αυτοί από τον δήμο μου είπαν ότι τα χαρτιά της υπάρχουν και να πάω να τους τα φέρω.
Που ,πως δεν ξέρανε ,ούτε ζει κάποιος από τους θείους μου για να ρωτήσω .
Υποθέτω όμως ότι αν ήμουν ρομά ,αμέσως θα είχα 4-5 πιστοποιητικά .
Θεωρώ ότι ακόμα και για να πάρουμε ένα απλό πιστοποιητικό ,πρέπει να ρωτάμε τον δικηγόρο μας ,αλλιώς θα μας ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

