Αρχική > Uncategorized > με μια ξανθιά στον γάμο …

με μια ξανθιά στον γάμο …

Σεπτεμβρίου 11, 2013 Σχολιάστε Go to comments

δεν έχω μετρήσει πόσα χρόνια έχουν περάσει που βρισκόμουν στον γάμο ενός κολλητού μου.
Στη συνέχεια στο κέντρο θα βρισκόμασταν καμιά 500αρα άτομα.
Ανάμεσα τους και μια ξανθιά που όμοια της δεν υπήρχε άλλη .
Όλοι μα όλοι είχαν τα μάτια στραμμένα πάνω της .
Το ίδιο και εγώ .
Κάποια στιγμή περνάει ο γαμπρός από το τραπέζι που καθόμουν .
-όλα καλά ?
-ρε συ ,γιατί δεν με έβαλες δίπλα από την ξανθιά ?
-δεν ήξερα ότι έχει φτιάξει τόσο,είχα πολλά χρόνια να την δω.Είναι η κόρη της Χριστίνας
Η ώρα περνούσε ,χορεύομαι ,πίνανε ,περνούσαμε καλά .
Έρχεται μια παλιά φίλη ,με βαμμένο ξανθό μαλλί ,
-τι ώρα θα φύγεις ?
-δεν θα αργήσω
-μπορείς να με πας στο σπίτι ή να με αφήσεις κάπου στον δρόμο σου ?
-ναι γιατί όχι .
Χαιρετώ γαμπρό ,νύφη και φεύγω.
Καθώς μπαίνω στο αμάξι ,πιάνω με το μάτι μου και την ξανθιά κουκλαρα να φεύγει .
Ο γαμπρός ξαναπερνάει από το τραπέζι που καθόμουν και ρωτάει έναν φίλο μας
-τι έφυγε τόσο νωρίς ο Zouri ?
-μάλλον θα τον πίεσε η ξανθιά που έφυγαν μαζί
-δεν κατάλαβα ? έφυγε με την ΞΑΝΘΙΑ ?
-ναι ,έτσι νομίζω .
Τέζα ο γαμπρός .
Αμέσως μου στέλνει μήνυμα στο κινητό .
«δεν παίζεσαι ,είσαι κορυφή «
Δεν έδωσα εκείνη την στιγμή πολύ σημασία εγώ ,ήταν και αργά .
Μετά από μέρες βρεθήκαμε και αντι να τον ρωτάω εγώ πως πέρασε ,άρχισε αυτός τις ερωτήσεις .
-το λεγα και στην Ελένη ,τέτοιο καμάκι σαν εσένα δεν υπάρχει .
Χτυπάς εκεί όπου όλοι οι άλλοι απλά κοιτάνε .
Εγώ νόμιζα ότι μιλούσε γενικά και μια και ήταν νιόπαντρος τον άφηνα να λέει καμιά μαλακία παραπάνω .
Αφού έλεγε διάφορα ,κατάλαβα τι παρεξήγηση είχε γίνει .
Νόμιζε ότι είχα φύγει με την ξανθιά την κουκλαρα που είχαν χαζέψει όλοι στον γάμο .
Τώρα πως του λένε την αλήθεια ?
Ε,μετά από τόσα χρόνια ,ελπίζω να με διαβάζει και να τα καταλάβει όλα .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

