Αρχική > Uncategorized > ελαττωματική ζυγαριά.

ελαττωματική ζυγαριά.

Αυγούστου 31, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Δεν μπορώ να καταλάβω πόσες παρτίδες βγήκαν ελαττωματικές. Αγοράζω πριν 10 μέρες μια ζυγαριά,πηγαίνω σπίτι μου ανεβαίνω και δείχνει αμέσως ένα μεγάλο νούμερο.

Αδύνατον,είναι ελαττωματική.

Πάω αμέσως πίσω στο κατάστημα,ευγενικοί οι πωλητές εκεί μου την αλλάζουν αμέσως.

«είχαμε και άλλες επιστροφές» μου είπαν.

Ε,βέβαια λογικό μου ακούγεται.Αφού αμέσως το κατάλαβα εγώ. Παίρνω την νέα ζυγαριά πάω στο σπίτι και και τα ίδια.

Άντε ξανά πίσω στο κατάστημα με λίγα νεύρα αυτή την φορά. Παίρνω άλλο μοντέλο,φεύγω βιαστικά πάω ξανά στο σπίτι και …άντε …

Τι έγινε εδώ?

Ολόκληρη Κίνα στο εργοστάσιο που βγάζει ελαττωματικά έπεσα?

Ξανά πίσω,ευγενικός ξανά ο πωλητής,νευριασμενος εγώ,παίρνω αυτή την φορά ένα πολύ ακριβό μοντέλο.

Τελικά αν δεν τα ακουμπήσεις δεν κάνεις την δουλειά σου.

Να σας πω την συνέχεια? &^^%^&%(**Θ(^%%*&^&%%$$

-συγνώμη,μπορείτε να μου πείτε πως ζυγίζεστε και σας δείχνει κοντά στα 100 κιλά?

-να έτσι,όπως το κάνω δεκαετίες τώρα χωρίς κανένα πρόβλημα.

-πόσα κιλά πιστεύετε ότι είστε?

-άντε βαριά βαριά, 80

-α,τότε δοκιμάστε αυτό τον τρόπο.Θα σας δείξει πολύ λιγότερο.

Δεν το πιστεύω ότι τόσα χρόνια το έκανα με τον λάθος τρόπο!…

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

