Αρχική > Uncategorized > Νομίζεις ότι είσαι η τελευταία όαση,πριν την έρημο?

Νομίζεις ότι είσαι η τελευταία όαση,πριν την έρημο?

Αύγουστος 24, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Μια καλή ερώτηση για τον ίδιο μας τον εαυτό.
Πολλές φορές θεωρούμε ότι ήμαστε το Α και το Ω,μιας σχέσης.
Και χωρίς να το θέλουμε έχουμε κάποιες δεσποτικές συμπεριφορές.
Ο άλλος -η,δεν μας λέει κάτι για να μας συνεφέρει,
και έτσι εμείς για αλλού κινήσαμε και αλλού η ζωή μας πάει.
Εσύ ποιον ρόλο θεωρείς ότι έχεις στην σχέση σου?
Της τελευταίας όασης πριν την έρημο,ή της τελευταίας ερήμου πριν την απέραντη όαση?
Δεκτές μόνο ειλικρινείς απαντήσεις.

  1. Lamiotis
    Μαρτίου 28, 2007 στο 7:06 πμ

    Εγώ πάντως αυτή τη χρονική περίοδο είμαι μέσα στη μέση της ερήμου και δεν ξέρω προς τα που να κάνω. Κι έχει και μια διαολεμένη ζέστη…

  2. Chrisa
    Μαρτίου 28, 2007 στο 8:31 πμ

    Ουφ… δύσκολο ερώτημα… Θα έλεγα ότι είμαι μια πολύ καλή όαση στην μέση της ερήμου… όχι όμως και η καλύτερη!

  3. Ανώνυμος
    Μαρτίου 28, 2007 στο 8:37 πμ

    Πολύ καλό ποστ

    0

    ΥΓ. Ουδέν

  4. itelli
    Μαρτίου 28, 2007 στο 9:08 πμ

    Ο τελευταίος κόκκος άμμου, στην πιο απομακρυσμένη έρημο.

    Είναι ειλικρινής, γι’αυτό την έγραψα.

  5. ilianna
    Μαρτίου 28, 2007 στο 9:15 πμ

    Το θέμα σου σήμερα Ζουράκι με έχει βάλει σε σοβαρές σκέψεις.
    Τελικά αποφάσισα ότι για να είσαι με κάποιον και να είναι κάποιος μαζί σου, ΠΡΕΠΕΙ να θεωρείς και να θεωρεί ότι είναι και είσαι ότι καλύτερο μπορεί να έχει εκείνη την στιγμή. Εάν δεν ισχύει κάτι τέτοιο χάνουνε και οι δύο τον χρόνο τους. Τόσο απλά.

  6. An-Lu
    Μαρτίου 28, 2007 στο 10:32 πμ

    Δεν είμαι τίποτα από τα δύο…πειράζει;

  7. Nemo
    Μαρτίου 28, 2007 στο 10:56 πμ

    Agapite zouri diavazw edw kai ligo kairo ta post sou kai to simerino me evale se skepseis. 8a sumfwnisw me tin ilianna oti se mia swsti sxesi einai o enas i oasi tou allou, alla nomizw oti esu kati allo thes na peis.
    Oti emeis eimaste kai kaneis allos, san na leme ston allo «eisai tyxeros pou exeis sxesi me EMENA». Swsta?
    De tha apantisw ti kanw egw, sti teliki oti kai na pw alitheia tha fanei, de me kserei kaneis. Pistevw omws oti oloi pername kai apo tous 2 rolous pou aneferes. Kati san tous rolous 8uti kai 8umatos, oloi ginomaste kapoioi stigmi kai 8utes kai 8umata.
    Tin kalimera m! 🙂

  8. AVRA
    Μαρτίου 28, 2007 στο 11:08 πμ

    γενικα ουδεις αναντικαταστατος…και γι αυτο το λογο πρεπει να φροντιζουμε τη σχεση μας και να μην τη θεωρουμε δεδομενη.

    Ειδικα ομως οπως αναφερθηκε και παραπανω αν δεν ειμαστε το α & το ω στη σχεση μας τι νοημα εχει?

    οποτε θα απαντησω οτι ευχομαι/ ελπιζω να ειμαι

    – η οαση στη ερημο του
    – το φως του στα ματια του!
    – η καλυτερη γευση στα χειλη του
    – το αρωμα που ταιριαζει περισσοτερο στο κορμι του!

  9. julia
    Μαρτίου 28, 2007 στο 12:20 μμ

    aaaaaa Ζουρι μουυυυυυ με μπερδευεις καθε μερα πετάγεσαι απο το ενα θεμα στο άλλο….
    Βασικά πιστευω ότι ειμαι η όαση, αν και μερικές φορές πάω στοίχημα οτι μπορει και να ηθελε να με έπνιγε μέσα στην λίμνη της όασης!!! Ειμαι σπαστικιά ώρες ώρες..τι να κανω!!!Τουλαχιστον το παραδεχομαι…..:Ρ:Ρ:Ρ

  10. zouri1
    Μαρτίου 28, 2007 στο 12:37 μμ

    lamiotis@ to βραδυ ομως κανει κρυο

    χρυσα@εσυ εισαι απο γενησιμιου σου η καλυτερη.

    ο@χιλια μηδεν ευχαριστω

    itelli@χαιρομαι για την ειλικρινεια σου

  11. zouri1
    Μαρτίου 28, 2007 στο 12:47 μμ

    ilianna@ το πιστευω και γω ,εστω και σαν ουτοπια πρεπει να ειναι ετσι.

    αν-λου@εμενα οχι και ποτε

    νεμο@καλως ηλθες,και αφου περνας να συμμετεχεις κιολας.Αυτο που λες εννοω,και ζηταω την δικια σας αισθηση

    αυρα@ ωραιες προτασεις

    Τζουλια@ετσι ειμαι και στην ζωη μου.Πεταγομαι απο το ενα θεμα στο αλλο.
    oso gia sena,esy eisai i monimi oasi.Sigoura o kotsos einai la8os

  12. ναντια
    Μαρτίου 28, 2007 στο 1:01 μμ

    οταν παιρνω αγαπη απο τον συντοφο μου νιωθω οτι ειμαι η απεραντη οαση του.οταν δεν παιρνω αγαπη νιωθω σαν την τελευταια οαση πριν την ερημο.κ τωρα που τον χωρισα γιατι κοιταξε αλλη νιωθω σαν καμηλα!!!!!!

  13. Marilina
    Μαρτίου 28, 2007 στο 1:31 μμ

    μάλλον η πρώτη όαση μέσα στην έρημο.
    (που θέλει να ξεραθούν όλες οι επόμενες =Ρ)

  14. Blogaki
    Μαρτίου 28, 2007 στο 1:53 μμ

    Εγώ είμαι η Μυστηριώδης Βεδουίνα στη μέση της ερήμου, που φροντίζω τους κουρασμένους διαβάτες!! 🙂

  15. julia
    Μαρτίου 28, 2007 στο 2:37 μμ

    Υπουργέ μου,
    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΛΙ σου χρωστάω…:):):)
    Μου έφτιαξες το κέφι για όλη την υπόλοιπη ζωή μου 🙂

  16. Στέλλα
    Μαρτίου 28, 2007 στο 3:56 μμ

    Ακολουθεί ειλικρινέστατη απάντηση.

    Oυτε τον έναν ούτε τον άλλο ρόλο..
    Είμαι πάντως στο αλλού κινήσαμε κι αλλού η ζωή μας πάει..

    Αντε με έβαλες σε σκέψεις πάλι !

    Φιλί

  17. zouri1
    Μαρτίου 28, 2007 στο 10:03 μμ

    στελλα@οχι σκεψεις μονο πραξεις.

    Τζουλια @εχουμε χορτασει απο φιλια.
    δωσε λεφτα.

    Μπλογκακι@ ναι σε εχω δει πολλες φορες εκει.

    μαριλινα@ η πρωτη οαση,δεν ειναι και τοσο απαραιτητη.εχεις λιγο νερο στο παγουρι σου ακομα.

    ναντια@ εσυ απλα ομως εχει ενα μπλογκακι με στρατιωτες ανα χειρας.

  18. Sadmanivo
    Μαρτίου 28, 2007 στο 11:29 μμ

    Ειλικρινώς, ένα ξερονήσι στη μέση της θάλασσας… γραφικό, μέχρι να διψάσεις (αν αύριο έχω καλύτερα κέφια, μπορώ να συμπληρώσω και 2η απάντηση;)

  19. Marilina
    Μαρτίου 29, 2007 στο 12:54 μμ

    για καλό σ έχοιυμε εσένα ρε ή για κακό;;;

    (κι αν η έρημος είναι μεγάααααααααλη;)

  20. nina
    Μαρτίου 29, 2007 στο 2:20 μμ

    Ειμαι κι έρημος κι όαση..και γυρω γύρω συρματόπλεγμα..γι’αυτο δεν πατάει και κανένας καμηλιέρης ή ταξιδιώτης..!πικρααααααααα

  21. Leigh-Cheri
    Απρίλιος 9, 2007 στο 6:39 μμ

    Μμμ… Νομίζω πως ο καθένας μας είναι όαση για τον άλλον. Μόνο που φοβάμαι πως δεν τις φτάνουμε πολλές φορές…
    If you know what I mean.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

