Αρχική > Uncategorized > Το ελαττωματικό αξεσουάρ.

Το ελαττωματικό αξεσουάρ.

Αύγουστος 1, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Πηγαίνω σε ένα κατάστημα να αγοράσω έναν ανταπτορα για το mini iPad.
Ωραία…
-έχετε αυτό?
-ναι έχουμε.Τον αυθεντικό στα 33 Ε και τον άλλο στα 18 Ε
– γάτος εγώ επιλέγω το φτηνό
Ωραία …
Πάω στο σπίτι,το βάζω στο iPad και δεν λειτουργεί.
Πάω ξανά πίσω στο κατάστημα .
-πήρα πριν από λίγο αυτό τον ανταπτορα και θέλω να τον αλλάξω
-έχει πρόβλημα ?
– δεν ξέρω αν έχει πρόβλημα,θέλω να πάρω κάποιο άλλο
– γιατί να το αλλάξετε,άρα έχει πρόβλημα
-άντε καλά,έχει πρόβλημα
– πηγαίνετε πάνω στο service να το ελέγξουν
Πηγαίνω πάνω στο service να το ελέγξουν
Κάθομαι στην ουρά και σε 5 λεπτά έρχεται η σειρά μου
-τι πρόβλημα έχει ?
– δεν ξέρω αν έχει πρόβλημα,θέλω να πάρω το αυθεντικό της apple
-αφήστε μου ένα τηλέφωνο
-γιατί να σας αφήσω ένα τηλέφωνο?
– να το ελέγξουμε πρώτα
– θέλω να πάρω ένα άλλο
-περιμένετε
Περιμένω
-πάρτε αυτά τα χαρτιά και πηγαίνετε κάτω να πάρετε άλλο και μετά ξανά εδώ για να σας κάνω την αλλαγή
Πάω κάτω κάνω την αλλαγή.
Ανεβαίνω ξανά πάνω.Περιμένω ξανά στη σειρά.Έρχεται τελικά αυτή.
-περιμένετε λίγο να σας δώσω τα χαρτιά.
-περιμένω να μου δώσει τα χαρτιά
Περιμένω κανένα 5 λεπτό.
-ορίστε τα χαρτιά σας.Πηγαίνετε να πληρώσετε και ελάτε ξανά εδώ να το παραλάβετε.
ΡΕ παιδιά,ήσαστε με τα καλά σας ?
Μια αλλαγή θέλω να κάνω και είμαι εδώ 20 λεπτά ,σαν σε λαβύρινθο γραφειοκρατίας στο δημόσιο.Τώρα θα μου πείτε να πάω και στον 6 όροφο στο γραφείο 509 για το πρωτόκολλο
-τι να σας πω,έτσι ειναι η διαδικασία
-να τους πείτε ότι το έχουν παρακάνει με τα χαρτιά.
6 χαρτιά για μια αλλαγή και πάνω -κάτω 3 φορές .
Πάω στο ταμείο.Αρχίζουν εκεί τις ερωτήσεις,το έντυπο μας το πήρατε,για τις προσφορές μας ενημερωθήκατε ?
Έχω ανάψει εγώ.
– ρωτήστε με αν εξυπηρετήθηκα
– σας εξυπηρέτησαν?
– δείτε τα χαρτιά που έχω μαζέψει και καταλάβετε μόνοι σας.
-παρακαλώ βάλτε εδώ την υπογραφή σας και το τηλέφωνο σας
– αει μυρμηγκάκι …

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

