Αρχική > Uncategorized > Μας παραπλανούν με την κάρτα γνωστού super market ?

Μας παραπλανούν με την κάρτα γνωστού super market ?

Ιουλίου 18, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Έχω μια κάρτα από ένα μεγάλο super market .Κάθε φορά που ψωνίζω τους δίνω την κάρτα μου και μαζεύω πόντους ,όπου μπορώ να δω πόσους έχω μαζέψει σε μια ξεχωριστή απόδειξη που δίνουνε .
Άμα μαζέψεις 400 πόντους σου δίνουν 3 € μια δωροεπιταγη.
Δεν ήθελα να βγάλω την συγκεκριμένη κάρτα γιατί διαφωνώ με όλα αυτά .
Μου λέγανε όμως οι υπάλληλοι ,ότι έχουν σε κάποια προϊόντα προσφορές για τους κατόχους ,συν ότι τους ¨πιεζαν ¨να βγάζουν την κάρτα στους πελάτες .
Είχα προσέξει την προηγούμενη βδομάδα ότι είχα μαζέψει 396 πόντους ,οπότε λογικά στην επόμενη μου αγορά θα έπρεπε να εκδοθεί αυτή η δωροεπιταγη των 3€ .
Έτσι όταν πήγα χθες να ψωνίσω ,πρόσεξα ότι είχε αρχίσει από την αρχή το μέτρημα ,χωρίς όμως να εκδοθεί προηγούμενα αυτή η δωροεπιταγη.
Ρωτάω την ταμία ,για το αν θα μου την δώσει και μου απαντάει πολύ φυσικά ότι την έχω ήδη πάρει .
Συνέχισα όμως την υπόθεση ,για να μη μας θεωρούν και εύκολα κορόιδα .
-μπορείτε να μου πείτε ,πότε την πήρα ?
-όχι δεν μπορώ να το δω ,την έχετε σίγουρα πάρει
-δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο
-μήπως την έχει πάρει η σύζυγος σας ?
-μπορώ να μιλήσω με τον διευθυντή ?
-και αυτή τα ίδια θα σας πει
-καλέστε να της μιλήσω.
Την βρίσκει και βλέπω να της απαντάει » να πάρει τηλέφωνο στα κεντρικά «
Οκ ,παίρνω αμέσως στη γραμμή καταναλωτή όπως την ονομάζουν ,κατέγραψαν όπως μου είπαν το θέμα μου ,θα το μεταφέρουν στο αρμόδιο τμήμα ,αλλά δεν ξέρουν πότε θα μου απαντήσουν.
Έτσι περιμένω να δω τι θα μου πούνε και επίσημα και ταυτόχρονα θα προχωρήσω σε καταγγελία .

  1. VAD
    Ιουλίου 18, 2013 στο 8:25 πμ

    Η σύζυγος φταιει για όλα! 🙂

  2. le pouras
    Ιουλίου 18, 2013 στο 2:45 μμ

    Δυστυχώς, ισχύει. Οι κάρτες χωρίς να πάρεις-όχι πάντοτε, φυσικά- τα 3 ευρώ.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

