Αρχική > Uncategorized > Αλήθεια ή ψέματα;

Αλήθεια ή ψέματα;

Ιουλίου 16, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Είναι ενα παιχνίδι.
Γράφεις 4 πράγματα για τον εαυτό σου ,το οποίο όμως ένα ειναι αληθινό,
και καλείστε εσείς να βρείτε ποιο ειναι αυτο .
Με έχουν καλέσει εδώ και καιρό,αλλά δεν μπορούσα να βρω 3 ψέματα και 1 αλήθεια,γιατί ίσως να μην μπορώ τα ψέματα.
Για αυτο κάνω εδώ μια προσπάθεια μήπως και σας παραπλανήσω.

1)στα 30 μου ( 1991-92 )συμμετείχα σε μια ομάδα step aerobic,και θα λαμβάναμε μέρος σε έναν πανελλήνιο διαγωνισμό.
Κάναμε σκληρή προπόνηση,αλλά εγώ 3 μέρες πριν τον διαγωνισμό,αποφάσισα να μην συμμετάσχω γιατί μου ζήτησαν να ξυρίσω τα πόδια μου

2) δεν πίνω ποτέ μου αλκοόλ.Μια μέρα όμως περίπου το 1986
( αν θυμάμαι καλά ),στα γενέθλια της φίλης μου της Λίτσας στο Ρέθυμνο,άρχισα να πίνω σφηνακια μαζί τους σε ένα bar.
Το πρωί που φύγαμε από εκεί,τους είχα μεθύσει όλους,και εγώ ήμουν μια χαρά,παρ όλα τα 30 σφηνακια που είχα πιει.

3)Στα ωραία νεανικά μου χρόνια το 1985,τα είχα φτιάξει ταυτόχρονα με 2 κολλητές,και είχα καταφέρει η μια να μην το λέει στην άλλη.
Αυτό κράτησε για κανένα μήνα.
Μετά έφαγα ξύλο.

4)και τις 3 τάξεις του Λυκείου τις πέρασα με την βοήθεια των καθηγητών μου,
γιατί ήμουν καλό παιδί και εργαζόμενος.

Εχω κάνει μια παρασπονδία στο post,αλλα δεν έβρισκα κάτι άλλο να γράψω.

Καλειστε να βρειτε το ενα ψεμα

  1. trol
    Ιουνίου 30, 2008 στο 9:12 πμ

    αυτό με τα 30 σφηνάκια λέω εγώ, λοοοολ, σε ποιόν τα πουλάς αυτά ρε (sic)? 🙂 30 και τίποτα?

  2. trol
    Ιουνίου 30, 2008 στο 9:18 πμ

    λολ ενώ τα άλλα τα πίστεψα,
    νόμιζα 3 αλήθειες και 1 ψέμα,
    ναι ναι είδες γιατί σε έχουμε ικανό? χεχεχε

    αλήθεια, λέω,
    3 ψέμματα και εγώ δυσκολεύομαι να πω

  3. zouri1
    Ιουνίου 30, 2008 στο 9:28 πμ

    μην βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα.Υπαρχουν εκπληξεις.Βιασου μονο για να παιξεις στο παιχνιδι.

  4. ritsmas
    Ιουνίου 30, 2008 στο 3:38 μμ

    to tria einai to sosto , xa

  5. fpboy
    Ιουλίου 1, 2008 στο 4:33 μμ

    Ψηφίζω και εύχομαι να είναι σωστό το 3. Και να ήταν και λίγο το ξύλο βεβαίως,βεβαίως!
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση, κάτι θα σκεφτώ….

  6. Klearchos
    Ιουλίου 1, 2008 στο 11:53 μμ

    Το ψέμα έχει να κάνει με το αλκοόλ! χικ

  7. An-Lu
    Ιουλίου 2, 2008 στο 3:08 μμ

    To 4 is true.

  8. fpboy
    Ιουλίου 3, 2008 στο 12:54 πμ

    λοιπόν ?
    όσο για μένα δεν βρήκα τίποτα να γράψω!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

